掃呢頁CODE去手機

2018年5月30日 星期三

千億女友生病了 郭嘉文抱愛犬呻:同病相憐 __,郭嘉文,

15年港姐季軍郭嘉文坐穩「小小超」李澤楷嘅千億女友寶座,呢兩年不停陪小小超周遊列國嘆世界,唔使做純粹吃喝玩樂又一日。不過,原來前日郭嘉文病咗,佢喺ig ...


15年港姐季軍郭嘉文坐穩「小小超」李澤楷嘅千億女友寶座,呢兩年不停陪小小超周遊列國嘆世界,唔使做純粹吃喝玩樂又一日。不過,原來前日郭嘉文病咗,佢喺ig story貼戴口罩抱愛犬相,留言:「同病相憐...儍豬佬」,由於相片玩黑白feel,低頭垂目嘅郭嘉文顯得楚楚可憐,唔知小小超有冇陪佢去睇醫生呢!

郭嘉文呢隻愛犬叫做Oscar,上個月做老竇生咗幾隻狗BB,郭嘉文喺ig貼相分享「抱孫」喜悅,寫道:「你們都太可愛了,捧在手上軟軟的咖啡麻糬寶寶,卻是很有生命力的在叫媽媽,要健康啊!」

自從升呢做咗「楷女郎」,郭嘉文去年即同大台解約,依家不但出入有司機接送,更傳獲小小超送贈價值一億九龍塘豪宅。郭嘉文閒來喺屋企玩下狗之外,原來佢與同屆友誼小姐林凱恩保持聯絡,日前佢哋約埋去搵梳乎里朝聖,兩人鬥擺chok甫影相,郭嘉文留言:「有了想護保的人,自然變得強大起來,面對曱甴也不怕。」




鍾意就快D Share啦!