掃呢頁CODE去手機

2013年4月26日 星期五

爆熊黛林有國產未婚夫 城城:件事唔係咁簡單




滾熱辣

爆熊黛林有國產未婚夫 城城:件事唔係咁簡單

熊黛林自揭與郭富城七年情玩完,上周四( 18日)更以受害人姿態現身,一句「唔知邊個先係無辜」,博得天下人同情。

正當大家戥熊黛林陰公時,有雜誌就踢爆她瞞住城城秘撻億萬富豪,拜金形象浮面。本刊更收到消息,原來熊黛林 06年搭上城城前,已收埋一位拍拖近四年的國產男友範駿,熊當時更與對方訂了婚。範駿與城城地位身家相差十萬九千里,熊黛林始亂終棄,為做城嫂狠撇未婚夫。

正如城城話齋:「件事唔係表面睇咁簡單!」看來他們分手的瘡疤,只會愈揭愈多。

本刊上期踢爆郭富城與熊黛林原定今年 10月結婚,但因苟芸慧介入,城城貪新忘舊,決絕向熊黛林悔婚。不過事件另有別章,原來熊黛林昔日亦曾做過負心人,為黐城城而狠心拋棄「糟糠」。

熊黛林因愛生恨,郭富城則無痛失戀,二人行徑極端。他們分手至今一周,衰事愈揭愈多,最後卻演變成罵戰。

恩愛拖手

熊黛林當時未識城城,知名度欠奉,故她高調與前度於大庭廣眾拖手。

天橋結緣

同聲同氣的熊黛林與範駿 03年因行騷認識,二人拍拖三年多便火速訂婚。

十佳名模

身高六呎二吋的範駿,足足比城城高八吋,英文名 Jerry,出生於上海。雖然他於國內也有「十佳名模」之稱,但由於男模行業當時於國內並不流行,故收入唔算多。 06年曾來港為波爾錶行騷,但由於當時他和熊黛林的戀情鮮為人知,故未獲傳媒關注。

曬肌吸客

範駿於模特兒公司網站曬露肌相,務求吸引客戶注意。

正版阿 Rain

身高六呎二吋的範駿,微絲細眼,但身形健碩,驟眼睇似韓星 Rain。

主動撩訂婚

輕鬆甩雀

城城被爆分手後,心情冇異樣之餘更頻頻玩樂。上周四( 18日),他被拍得到灣仔打麻雀耍樂,玩到翌日至走。《蘋果日報》圖片

事件追溯至十年前,當時青春少艾的熊黛林,為了養家,由家鄉蘇州隻身到上海這個繁華大都會。五呎十吋高的熊黛林順理成章做模特兒靠身材搵食,當年熊芳心寂寞,迅速搭上同是模特兒的範駿。知情人士說:「佢哋當時好好感情,成對連體嬰咁,阿 Lynn(熊之洋名)仲喺佢朋友面前稱呼範駿做老公。」據知一直渴望嫁人的熊黛林, 06年主動叫男方娶她。「內地模特兒事業競爭好大,阿 Lynn同範駿餐搵餐清,但 Lynn嗰陣話唔介意一齊捱,咁範駿覺得大家都拍咗拖三年幾,結婚都係遲早嘅事。佢哋先訂婚,俾咗對方承諾先,打算搵到第一桶金就結婚。」

06年中,內地模潮殺入香港,熊黛林眼見當時是搵錢的大好時機,決定由上海來港發展。當時範駿為怕熊黛林唔適應香港的步伐,更曾來港陪她開工。二人當時亦有到過海洋公園參觀,十足自由行。但人生充滿變數,熊黛林很快便被城城睇中,獲邀擔任 MV女主角。知情人士說:「其實阿 Lynn又點會唔適應香港生活吖,佢當時知道同天王合作,一早部署好曬。阿 Lynn又真係行運,連天王都睇中佢。」

前度苦等多年

一個是當紅天王,身家過億;一個是國產窮 model,隨時入不敷支。熊黛林唔使秤,話咁快已狠心撇前度,費事被城城挖到其情史。知情人士說:「阿 Lynn突然同範駿講要分手,範駿當然唔甘心。之後佢睇到報道話未婚妻溝掂城城,範駿都一廂情願等佢回心轉意。不過人會變月會圓,阿 Lynn之後直頭連手提電話號碼都改埋,決絕斷纜。所以依家城城同阿 Lynn斷纜,範駿心都涼埋。」

城城移情苟芸慧的傳聞甚囂塵上,加上城城連日來表現風騷,繼續四圍躝街搵娛樂,而不擅辭令的苟芸慧又講多錯多,令各界認定熊黛林是今次事件的最大受害人。一向對私人事低調處理的城城,眼見新歡成為箭靶,終於出聲。上周六( 20日),城城於北京出席活動時自動波說:「件事唔係表面上睇到嘅咁簡單,性格都好重要……放手或者俾對方搵到更好嘅人。」似暗寸熊放料故弄玄虛。周二( 23日),城城再度發功,他被問到分手原因時再說:「每個人決定都有佢嘅原因,有啲時候唔好強求。」

借病唔答

周三( 24日)下午,熊黛林在兩名助手陪同下,現身寓所停車場。記者就她未婚夫一事問她,她立即咳了兩聲,借病唔答。

落寞搞證

之後熊黛林到灣仔入境處申辦證件,她全程未有除下黑超。

風騷露罅

周三( 24日),苟芸慧出席活動時風騷大曬事業線,提到獲城城力撐時,她由心而發笑了幾聲。

熊封嘴避談

據知事業剛起步的苟芸慧,今次事件對她影響最大,小三形象令不少廣告商卻步,就連無綫都要抽起她《金枝慾孽貳》的宣傳。周三( 24日),記者就熊黛林收埋國產未婚夫一事問過苟,以為她一言不發,豈料伊人乘勢狙擊:「大家唔好再講,時間可證明一切。」

至於剛完成韓國散心之旅的熊黛林,周三( 24日)下午,由寓所外出申辦證件。其間,記者向她遞上她與前未婚夫範駿的合照時,她望了一眼便說:「我病咗,把聲出唔到,唔答!(係咪同相中人訂過婚?)唔答。」被𢱑昔日瘡疤,封嘴唔答應該是最好方法。

城熊幫互片

城熊斷尾,隨即引起兩幫粉絲於網上互相廝殺,熊派粉絲更公然於城城微博留言鬧他負心薄情。兩邊經理人最終抵唔住頸幫拖。

小美寸冇修養

城城經理人小美一直被指唔妥熊黛林,她於微博發火說:「有甚麼樣式的藝人就有甚麼樣式的粉絲。」擺明寸熊冇修養。

Kim踩愈搞愈衰

熊黛林經理人 Kim一直拒評事件,但小美發言後, Kim終在微博還擊,暗踩小美的留言是「以辱罵還辱罵」。

撰文:娛樂組

攝影:攝影組
其他影片
  • 分手變罵戰熊黛林愁爆


鍾意就快D Share啦!