掃呢頁CODE去手機

2013年5月31日 星期五

煙韌三小時 李澤楷新歡酒吧談心




24/5密會新女

李澤楷上周末同新歡梁芳約會,今次冇包場,亦冇保鑣跟身,相當平民。

滾熱辣

煙韌三小時 李澤楷新歡酒吧談心

47歲「小小超」李澤楷與 29歲執業大律師梁芳( Ella)的緋聞傳了年半,近日他再被發現於白沙灣遊艇會和梁芳食 brunch嘆足五粒鐘,戀情開始浮面。

上周五( 24日),本刊再發現李澤楷和梁芳在中環文華酒店的「 MO Bar」把酒談心。有顧客爆料,指兩人在酒吧甜蜜談情,又碰杯又搭膊。李澤楷更罕有地與梁芳玩二人世界,與他以往約女動輒包場、保鑣跟身大相逕庭。

MO Bar溝女飯 1千蚊有找

李澤楷請客的「 MO Bar」位於中環文華東方酒店大堂,晚上光顧「 MO Bar」一定要穿長褲,否則恕不招待。費用方面,每人最低消費 300元,酒類飲品由 150元起。當晚李澤楷食了一客價值 280元的漢堡包及飲了一杯啤酒,梁芳就喝了一杯雞尾酒,埋單估計 1千有找。

食飯食咗兩個多小時,梁芳一個人俏俏離開,飲咗酒嘅小小超就由司機送返屋企。

周五( 24日)晚上九時多,李澤楷( Richard)和梁芳( Ella)到中環文華酒店的「 MO Bar」用膳。李澤楷一改往日的保密作風,冇包場、冇保鑣,只是坐在吧枱向住牆的較隱蔽位置。

有顧客爆料︰「當晚我 9點度已經見到李澤楷同女友喺度,佢哋坐喺吧枱,由於面向牆,所以冇乜人發現佢哋!個女人唔覺有食嘢,只係飲咗杯雞尾酒,至於李澤楷就食咗個漢堡包同飲咗杯啤酒。李澤楷當日心情似乎好靚,講嘢講到手舞足蹈,間中搭一搭女方膊頭,兩個仲碰杯㖭。」據知李澤楷嘅鬼馬表情,逗得梁芳笑逐顏開。

梁芳借尿遁

到淩晨時分,梁芳發現有記者,她和李澤楷耳語一番之後,便往廁所方向走去,只留下李澤楷一個飲酒。過了數分鐘之後,李澤楷突然結帳離開,原來梁芳已經「借尿遁」,而李澤楷亦由司機送回家。

近日,李澤楷和梁芳接二連三被傳媒撞破密會,可見男方的追求攻勢愈來愈積極,約會頻密。「前年( 11年) Richard(李澤楷)被傳媒發現約會 Ella(梁芳),當時 Ella有個拍咗拖幾年嘅男朋友, Richard唔想俾人話係第三者,所以同 Ella做住朋友先,睇定啲先出招。直至上年, Ella同男友正式分手, Richard亦覺得時機成熟,咪密集式追 Ella囉。」

以往李澤楷和女友約會都做足保密功夫。去年李澤楷被本刊影到他在中環約會侍應出身的梁雯影,他包下餐廳全層,梁雯影更有保鑣護送離開。不過,近日他與梁芳約會時,卻比以往鬆懈,和以前保衞森嚴的約會場面相距甚遠。

11年 9月,李澤楷和梁芳首次被傳媒撞破約會。小小超先行閃人,梁芳就急召姑姐、名媛葉梁美蘭救駕。《 FACE》圖片

我哋兩個二人世界幾好吖!(設計對白)

慳妹梁芳愛淘寶

「 Ella份人精打細算,平日買嘢都係實用行先, ZARA一件百零蚊嘅衫佢都會買,佢亦係淘寶網 fans,就算平日都係搭地鐵出入。所以最初見 Richard約食飯搞到又包場又保鑣咁大陣仗, Ella好唔慣,覺得好浪費,都同對方反映過。 Richard為咗投其所好,慢慢都少咗包場,亦讓保鑣離遠啲,等佢哋過二人世界。好似上周末去 MO Bar, Richard只係吩咐經理留起身邊一排座位,唔好俾其他客人。」

雖然相比升鬥市民,喺大酒店食飯已經好豪,不過對小小超來說,一餐飯唔過千都算好慳。有情飲水飽,難怪佢慳住啃漢堡包都咁興奮啦!

穀肌撐枱腳

早前李澤楷被影到同梁芳到白沙灣遊艇會食 brunch,食足五小時,攞住一袋二袋的小小超手瓜起𦟌,趁機展示男性魅力。圖片

11年 10月,梁芳走入電盈競爭對手數碼通問價 15分鐘,之後再到便利店買淘點充值券,反映她是個淘寶迷。《蘋果日報》圖片

去年 6月,梁芳被發現同外籍男性朋友,在置地超市掃貨,異性緣暢旺。《 FACE》圖片

情傾法律美女

城中「筍盤」李澤楷,多年來身邊女友不乏,惟小小超口味不變,出身不拘,但着重斯文靚女,尤其情傾法律界。

大學女友 Margaret

92年,李澤楷在美國史丹福大學認識女同學 Margaret Chew,繼而拍拖。 Margaret畢業任職律師,二人終因性格不合,拖拉一年分手。

律師舞伴沈智慧

出身法律世家的大律師沈智慧, 95年因與李澤楷在同一地方學舞而爆出緋聞。

葡籍法官李業蘭

02年,李澤楷被發現邀請任法官的李業蘭登上其價值 3,000萬新遊艇「 August Moon」。李業蘭是葡籍美女,亦是出身法律世家。

法律畢業羅愛欣

06年,李澤楷與初級債券分析員混血兒羅愛欣於情人節約會斷正。羅愛欣法律系畢業,曾和李澤楷高調出席首映。

分手更精采

梁洛施與李澤楷自 11年分手以來,情路上各自各精采。梁洛施和猛男外遊,而李澤楷和梁洛施分手三個月後,亦被發現同梁雯影遊新加坡。

猛男伴遊

去年 4月,梁洛施被發現和年輕猛男同遊巴黎,有網友更把兩人的行蹤放上網。

包場𠱁

去年本刊影到李澤楷在中環名店「 Classified」密會梁雯影。當時李澤楷既包場又有保鑣護駕。



鍾意就快D Share啦!