掃呢頁CODE去手機

2013年6月6日 星期四

收 Hermes呼寃 吳千語:我都有送 figure俾阿峯




年僅十九的吳千語,比同齡的女孩早熟,故面對一連串的拜金指控,她可以不慍不火反擊。

探熱針

收 Hermes呼寃 吳千語:我都有送 figure俾阿峯

入行超過兩年的吳千語,自從成為林峯公開認可的 BB後,人氣以光速急升,千語 BB與峯峯三度甜蜜外遊,男方反常高調示愛,峯嫂地位穩如泰山;但與此同時,吳千語「拜金女」灌頂,被指屈男友送手袋送車又供住的她,終於出聲!

其他影片
爸爸做飲食

戀上林峯的吳千語,雖然得到峯寵,但同時也備受各方攻擊,尤其是金錢方面,指她常屈男友送名牌袋、名牌衫、名車等罪名。

六月一日(上週六),吳千語出席公開活動,對被指為「拜金女」,只得十九歲的她回應出奇地成熟。

壹:有報導話你喺沙角邨大,又話你爸爸喺屋邨斬叉燒,同林峯拍拖就等於飛上枝頭變鳳凰,你自己點睇?

吳:我屋企唔係大富之家,細細個嘅時候,爸爸係同親戚做飲食生意,係個正常家庭,並唔係報導所講咁坎坷。

壹:咁你係唔係住過沙角邨?

吳:好細個嘅時候喺沙角邨住過幾個月,因為父母經常唔喺香港,所以俾錢一個阿姨照顧我,自己都差啲唔記得。可能中學時候喺大圍返學,有去附近地方,因為咁有人誤會我住沙角邨。

早前林峯帶她到美國出席胞弟的畢業禮,二人情到濃時當眾咀咀。看林峯表情,就知千語 BB令他回到 puppy love一樣。

從美返港,二人同挽 Hermes情侶袋,吳千語因此被指拜金。

情人節禮物

與林峯拍拖,吳千語直言是件很甜蜜、開心的事,可惜這段戀情由開始至今,一直跟「錢」掛鈎。

壹:傳聞話你一時要男友送 Hermes,一時又話要佢送法拉利,仲要出埋錢租屋俾你同父母住!

吳:(一臉無奈,但語氣肯定):一開始覺得好無奈,同佢(林峯)好似普通情侶咁交往,係去過旅行,我都想講番個袋( Hermes),其實係情人節禮物,收到時都好 surprise,好鍾意,後來先知佢想大家用埋同款袋。

壹:咁你送番啲咩俾林峯呀?

吳:我送咗一系列嘅 figure公仔俾佢,都貴㗎。

壹:咁法拉利呢?

吳:我車牌都未有,講送車就有啲過分,我屋企人好長時間唔喺香港,阿峯都未見過我爹哋媽咪,話要佢租屋俾我父母住唔係真嘅,佢其實唔識佢哋。

林峯與前度潘霜霜的家居合照中,發現 figure迷的他真的有不少收藏。現任女友夠細心,收 Hermes,送 figure。

早前美國之行,林峯帶千語 BB見家長,與林家一同共晉晚餐。

難得林峯肯將戀情浮面,給光環千語 BB,但有傳惹來無綫高層樂易玲不滿,從不表態支持峯語戀。

買得起名牌

吳千語堅稱林峯無送車無租屋俾自己,亦否認身上的名牌衫、鞋是男友所送。

壹:咁你行出嚟一身名牌,又係唔係林峯送㗎?

吳:呢個講法太牽強,由入行到而家都有呢啲裙、衫、鞋,係 for可能有機會做嘢時著,雖然我收入唔係好多,但都足夠應付自己生活、使費,係我自己買嘅。

吳千語聲稱明白在娛樂圈有很多事都身不由己,面對外間傳聞,大多也只能一笑置之。

壹:成日俾人話你「拜金」,林峯有冇安慰你?

吳:我自己都係抱住開朗心情去面對呢啲輿論,事實只有自己最清楚,唔使好介意啲唔係事實嘅嘢,俾多啲時間等外界了解同認識我。阿峯又冇做過啲乜,大家都明呢個圈嘅運作,睇完就算,唔會成日提住。

做峯嫂預咗要面對攻擊。吳千語揚言不理閒言,同男友互相打氣。

千語 BB同林峯相戀初期,提㩗她的老闆黃百鳴曾擔心她拍拖分心,影響工作。

上週六(一日)出席活動後吳千語與經理人到附近餐廳醫肚,記者上前要求訪問,起初千語婉拒,但最後多番追問下,才為指控訴寃。

未有計劃結婚

「峯語戀」的支持一半一半,甚至有傳聞指無綫有高層不贊成二人拍拖。

壹:無綫入面係唔係有反對你哋兩個咁高調?

吳:(眉頭一皺)唔……一定有唔鍾意我或者佢嘅人,唔想我哋一齊,喺呢行有好多唔同嘅意見,最緊要係我哋個心一致。我又冇聽過,亦控制唔到人哋鍾唔鍾意我,希望大家俾多啲空間大家去拍拖。其實最初我公司都有擔心我哋拍拖會影響做嘢,但我哋已經證明咗冇因為拍拖分心,而家公司都唔反對。

壹:有傳樂易玲唔鍾意你?

吳:我就覺得有啲奇怪,見過兩次面食過飯,相處溝通好好,唔知點解會咁講。

壹:你哋有結婚計劃?

吳:我諗每個女仔都想結婚,由細到大我都想有個幸福、完整嘅家庭,但我哋仲喺好淺嘅階段,時間或工作上都仲有好多發揮嘅空間,我只可以講,我哋感情好穩定,但未去到有結婚計劃呢樣嘢。

嚟緊要拍套動作片,有打戲,要花好多時間去練肌肉,做 gym同食多啲嘢,唔好俾人見到好似厭食咁瘦。我都希望有自己嘅事業,唔係淨係得緋聞;亦希望我同阿峯互相鼓勵,做嘢時可以更加努力,希望大家俾多啲祝福同空間我哋!

去年勁歌總選,攞獎的林峯首次公開多謝 BB(女友暱稱),從此吳千語變為千語 BB。

今年初捧男友個唱的吳千語,拿着 Celine手袋。她澄清身上的名牌衫及手袋,大部分是自己買。而當時二人關係尚未公開,但她已可在後台出入,顯盡女友地位。



鍾意就快D Share啦!