掃呢頁CODE去手機

2013年10月2日 星期三

隨時候命 曼玉子怡冇回音 黎芷珊硬推阿佘做後補




𠵱家人數仲未夠!(真實對白)

黎芷珊坦言嘉賓未夠數,大叫嘉賓好難約,有可能搵佘詩曼等視後頂上。

真面目

隨時候命 曼玉子怡冇回音 黎芷珊硬推阿佘做後補

等到頸都長,黎芷珊嘅《最佳女主角》本週開播,一口氣公布咗 15位嘉賓包括鄭秀文、劉嘉玲和陳慧琳等,比《男主角》得 13人更多。

但今次一開就 35集,節目週一( 30日)開播卻仲未湊夠人數,芷珊急急開 turbo搵嘉賓。據知搵過張曼玉、章子怡、周迅和蕭芳芳中港四大名旦都仍未有回音,時間無多隨時要搵視後佘詩曼、楊怡等頂上,《最佳女主角》分分鐘跌 watt。

去年黎芷珊憑《最佳男主角》奪得「最佳主持獎」,當時已籌劃《最佳女主角》。上輯成績好,亦令芷珊有較大話事權,除了嘉賓和訪問內容可自定,連攝影隊都指定用番上次成隊人。

連黎芷珊都話係拍攝經年嘅《最佳女主角》終於在本週一晚首播,拍攝時間長的原因是嘉賓難約,加上監製何小慧決定由本來 20集大幅加到 35集,令黎芷珊搵嘉賓時非常吃力。

失色女主角

上年《最佳男主角》收視最高是謝霆鋒,達 26點,霆鋒更自爆生皮膚癌,今次能否破收視紀錄就要拭目以待。

去年《最佳男主角》所有嘉賓都真係影帝級人馬,但《最佳女主角》則因為集數增加,搵嘉賓亦不限於影後,部分如梁詠琪、毛舜筠和葉玉卿都未攞過女主角獎。

據知情人士透露,黎芷珊已好努力約嘉賓,心目中的人選還有張曼玉、章子怡、周迅及蕭芳芳,可惜多月來仍未聯絡得上或對方考慮當中未答覆,此時 TVB亦已決定趁台慶檔期時將節目播出。芷珊亦惟有留兩手準備,必要時將由 TVB視後頂上,首選是已剛回巢 TVB簽約內地 TVBC的佘詩曼;而楊怡、胡杏兒亦在後補之列。

勁加 15集

上週四( 26日)黎芷珊在《最佳女主角》宣傳活動上,表示的確未約齊嘉賓:「開頭係 20集,加到 25再加到 30、 35集囉,其實唔係集數令我大壓力,係上次《男主角》反應非常好,令我希望 keep到個水準,同埋大家覺得上次嘅嘉賓有吸引力,所以今次都希望可以保持!」

她又承認約過章子怡、張曼玉等,但未有回音:「係有搵過,都有可能㗎!我會得咗至公布囉!仲有好多人想請,𠵱家嘅人數仲未夠嘅。視後可能有啲會搵嘅,但集中搵咗拍電影嘅先,視後咁多大把啦,佘詩曼係呀,有機會㗎!」芷珊又解釋:「揀嘉賓唔一定要攞過女主角獎,譬如梁詠琪每套都係女主角嘛,會 base on咁樣去搵女主角囉。」

劉曉慶 頭炮

首兩集嘉賓是劉曉慶,曾因逃稅被監禁北京秦城監獄, 9年前復出, 2個月前再婚,咁多經歷作為頭炮都算吸引。

劉嘉玲 尾門

劉嘉玲將以壓軸嘉賓身份登場,更會分 4集播出,內容唔少得同梁朝偉的感情和兩人緋聞,更會重談當年被綁架一事。

暢談綁架

《蘋果日報》圖片

劉嘉玲週日( 29日)在尖沙咀出席活動,回應在《最佳女主角》提及當年綁架她的人:「一早原諒咗,𠵱家做乜訪問都冇禁忌。」

視後照殺

黎芷珊曾約過舒淇和林青霞做嘉賓,可惜失敗,據知現時加緊聯絡的有張曼玉、章子怡、周迅和蕭芳芳等有分量演員,可是成功機會微,必要時將搬出視後頂上,佘詩曼、楊怡和胡杏兒易約得多,但好似削咗啲囉!

邀請中

張曼玉

章子怡

周迅

蕭芳芳

攝時間

佘詩曼

楊怡

胡杏兒

整喊女主角

今次《最佳女主角》黎芷珊將「查家宅」式訪問, 15位女主角提到感情事或傷痛經歷,其深入程度令唔少女嘉賓落淚,絕對催淚過上次《男主角》。

劉嘉玲 感激偉仔

劉嘉玲提到初與梁朝偉拍拖時,原來家人都覺得偉仔靚仔又花弗,反對 2人拍拖,後來偉仔主動同外父外母溝通才打好關係,令嘉玲好感動。

陳慧琳 最愛丈夫

陳慧琳在訪問中大談家事,講到丈夫劉健浩對她的愛錫時感觸落淚:「我好好彩可以識到呢個丈夫!」

葉玉卿 三級辛酸

葉玉卿重提當年要犧牲色相才有機會拍電影,成為三級片女主角,當中諗到的辛酸史時亦忍唔住喊。

毛舜筠 掛念哥哥

毛舜筠曾經跟張國榮拍拖,在節目中她再覆述和哥哥的關係, 2人如何開始拍拖,講到眼濕濕。



鍾意就快D Share啦!