掃呢頁CODE去手機

2013年10月9日 星期三

梁政珏心絞痛入院




梁政珏邊同 FBI講就邊掩住心口,雖然證實個心無事,但佢就仲係覺得心絞痛,好擔心。

FBI

梁政珏心絞痛入院

10次行中環 ifc, 9次都會撞到明星或名人,上月尾 FBI行 ifc就撞到「 Cool魔」嘅一晚企女伴梁政珏( Jeanette),同媽咪、婆婆行街街。阿爸係律師嘅 Jeanette外表狂野,不過佢其實幾孝順㗎,好似前兩年佢媽咪有重病,佢即刻向 TVB請假照顧媽咪,呢日 FBI見到梁母精神唔錯,睇嚟喺乖女嘅照顧下已經康復。

梁媽媽精神奕奕,相反呢日見 Jeanette就有啲面青青,右手仲有一大塊瘀痕, FBI即刻上前問吓 Jeanette係咪唔舒服啦,佢話之前一日心絞痛到醒咗,佢即刻入院檢查,手上嘅瘀痕係做 CT Scan(顯影掃描)打顯影劑嗰陣整到嘅。醫生最後證實 Jeanette個心無事,可能只係肋骨發炎,暫時可以鬆口氣!

呢日原來係梁政珏嘅婆婆生日,所以佢就繑實婆婆陪佢行街街,佢仲話夜晚會親手整個蛋糕畀婆婆食,認真孝順。

右手手腕瘀咗,係打顯影劑造成。



鍾意就快D Share啦!