掃呢頁CODE去手機

2013年10月25日 星期五

王維基單挑 CY 王維基,MW,




得知無牌後一直冷靜面對嘅王維基,周二( 22日)回應特首言論時,提醒官員要「講真話」,又話「你真係唔好激嬲我!」

媽咪姐

王維基單挑 CY

周日( 20日)媽咪姐再一次確認 C9真係唔易做!尤其喺「一男子因素」當道嘅時候。繼爭牀位、搶奶粉、反國教、乞幼稚園報名表之後,依家又逼到我哋呢啲查實最想日日 high tea、追吓電視嘅 C9仔要出嚟遊行,同成班港視藝人一齊嗌口號,求公義!

其他影片

講真吖,喺樣樣都貴嘅香港生活,大家都係求安穩、有錢供樓啫。所以唔少港視藝人都話公司不獲發牌,真係好徬徨,搵緊後路。不過就點都會企出嚟撐王維基,因為呢個政府實在係「黑箱作業」!嗱,你睇龜縮咗成個星期嘅特首梁振英,周二( 22日)先帶住三張唔知由幾多人度咗幾多日、請示過幾多次「聖意」嘅貓紙,假爆回應免費電視發牌由三變二嘅決定,話乜嘢「來者不拒」唔係政府審批制度一部分,又話早知發牌結果會「順得哥情失嫂意」,最緊要嘅係……重複 4次話:無政治考慮喎!

特首出招

周二( 22日)梁特首見群情洶湧,喺出席行會前,先接港視員工請願信,話:「辛苦曬你哋喇。」仲擺出一副慘樣,真係唔該曬!

只係短短幾個鐘,王維基已經準備好講稿,喺記者會上逐點擊破特首論述。佢特別 highlight咗「持久戰」呢 3個字,可見其決心!

周日( 20日)媽咪姐同 12萬香港人一齊行出嚟,同一班港視藝人齊齊話俾政府聽,我哋睇電視要有選擇!要解釋!要公義!

即係咁,媽咪姐同各位嘅眼光係雪亮嘅,真理從來都係愈辯愈明!就同日下晝啫,香港電視主席「魔童」王維基即刻開記者會逐點反擊,提醒最有語言偽術天份嘅梁特首, 1998年訂立嘅開放廣播市場政策就係「來者不拒」,廣管局前年已經確認 3個申請都符合發牌要求。特首同行政會議突然改變「來者不拒」政策,係欠缺法理基礎!之前一直表現克制嘅「魔童」到呢刻忍唔住鬧爆:「如果特首連改政策都懶得諮詢,話改就改,究竟香港係法律大、政策大、抑或特首最大?」係咯,乜我哋依家時光倒流,仲係封建社會咩?阿特首係咪以為自己係天子? Excuse me,查實你每年𢭃緊嗰 446萬,媽咪姐同全港有交稅嘅市民都有份俾錢!

最後,宣布入稟法院,就拒發牌事件要求司法覆核嘅王維基話,呢場係「持久戰」!無錯,歷史話俾我哋聽,追求公義嘅路從來唔易行,正如世上一向無免費午餐。要撐落去呀,王維基!

港視藝人分兩派

基本上,同港視拍過嘢嘅藝人,都挺身遊行撐王維基。不過講到未來發展,有人選擇支持魔童,點都唔返 TVB;有人就搵定後路。

繼續撐

廖啟智

我冇乜去向,冇咩想講,都冇諗過返無綫,我喺 HKTV係自由身,我只係想話俾大眾知我哋嘅工作情況。

元華

好彩有啲積蓄,到環境唔好時可逐啲逐啲搣。( TVB有冇搵番你?)冇!暫時未考慮,話唔定政府轉個頭發番個牌,好難講嘛!

周家怡

王生真係俾好多機會演員,我知自己係咩位,佢都俾我做主角。嘩,一個咁嘅老闆係非常難得,依家已經唔淨止係我哋自己嘅問題,係香港嘅問題!

張可頤

今日嚟講我同 HKTV係冇合約關係,我係覺得 HKTV凝聚咗嘅力量同精神,我係要支持!我好想維護呢份精神,呢份香港精神。

謀後路

蒙嘉慧

我冇後悔(加入港視),我流緊 TVB嘅血,想 TVB好,但唔代表想其他(台)衰。

林嘉華

只要有實力就有人搵你合作,希望同有誠意嘅公司合作,我唔會標籤任何一間公司,同 HKTV係部頭形式合作。

梁小冰

我同王維基拍劇可以好自由,可以去全世界拍劇。我現時仲有合約,亦歡迎同任何一間電視台、製作人合作。只要劇本、角色啱,我唔介意同任何一間機構合作。

艾威

(有冇考慮返 TVB?)咩情形都有可能嘅!(驚唔驚被壓價?)如果佢( TVB)開嘅價錢我接受得到,就唔係叫低,永遠同任何機構接觸都係要傾價錢,但我最想得到公義嘅平反。

其他影片


鍾意就快D Share啦!