掃呢頁CODE去手機

2014年5月19日 星期一

苦練鋼管舞8個月 菀之趷籮Fing胸 變索爆舞女 菀之,BKD_S,王菀之,




苦練鋼管舞8個月 菀之趷籮Fing胸 變索爆舞女



其他影片: >>










開騷低胸趷籮 王菀之變索舞女

王菀之前晚在紅館舉行「菀之論2014演唱會」,男友Eric So及多位圈中好友捧場,但戴賊仔帽的Eric全程低頭睇騷,事後發微博,寫道:「今晚經歷了,被天使的聲音引進天堂。」是否錯過了女友性感「趷籮fing胸」跳鋼管舞瞓身演出?竟然隻字不提。

王菀之擺脫乖女形象,穿上貼身deep V舞衣,台下觀眾罕有大叫:「好索呀!」穿上黑色高衩露腰舞衣的她,大跳鋼管舞,邊做淩空劈腿轉身等動作,邊唱《我好愛你》,技驚四座。之後還和十人組成的「天使合唱團」合唱,其父母也是合唱團成員。



■王菀之略胖身形配性感舞趷籮fing胸。



■王菀之跳鋼管舞瞓身演出,技驚四座。



■王菀之超低胸露事業線大曬性感。

「自己肥到隻豬咁」

因為穿得性感,更易察覺菀之的胖,個唱上設有問答環節,有人問:「可以瘦一點嗎?」她答:「自己望住自己肥到隻豬咁嗰陣都好後悔,好想自己瘦啲,但減極都係咁,就會覺得點解我一定要減肥呢?」事後她受訪談到跳鋼管舞,技驚四座,王菀之說:「苦練咗8個月,起初係跟梁祖堯成班男仔朋友去學,佢哋第一堂做到嘅動作,我要學半年至做到。」但男友全程低頭?她維護說:「佢係咁低調,佢好斯文,鋼琴上有幅畫,係佢送畀我開演唱會禮物,我專登放喺台上面,睇住可以畀到勇氣我。」她表示大會發售的Tee是男友設計。問到男友有否覺得她太肥?菀之甜爆指男友從不認為她肥。

採訪:盧妹

攝影:陳俊強



■王菀之父母皆為合唱團成員,難得一家人同台合唱。



■男友Eric So捧場,但全程低頭。



■多位明星好友出席,起立為王菀之精采演出拍掌。



鍾意就快D Share啦!