掃呢頁CODE去手機

2014年5月31日 星期六

李心潔信伊斯蘭教 接受一夫多妻? 心潔,李心潔,




【彭順偷食】李心潔信伊斯蘭教 接受一夫多妻?

2014-05-31 20:19:00



之前有報道話心潔因為成長環境,受回教思想影響接受一夫多妻,故才願意原諒彭順。

彭順背住老婆偷嗒李悅彤(Liddy),搞到喺大馬嘅李心潔傷心欲絶,連日嚟都茶飯不思,仲激到胃痛要睇醫生,彭順能夠做嘅就係貼身照顧老婆,加上發道歉聲明公開向老婆講「對不起」,0依家暫時避過離婚一劫。

有報道指知情者透露「李心潔很愛彭順,上一次(偷情)已經沒追究,還走出來挺他,身邊朋友都覺得她今次會原諒彭順,只是時間問題,更何況李心潔在馬來西亞長大,這裡的穆斯林(伊斯蘭教徒)接受一夫多妻制,所以她可以容忍。」結果傳下傳下,就變成咗係話李心潔係伊斯蘭教徒,故接受一夫多妻制。乜爭咁遠咁呀?

不過,據大馬傳媒報道,李心潔曾經多次接受唔同嘅公開訪問,佢表示外婆係一位虔誠嘅佛教徒,細細個就跟住外婆到廟裡拜神,好熟識佛陀故事;07年拍電影《戰‧鼓》嘅時候,李心潔對佛教產生咗興趣。08年進行咗一連7日嘅襌修活動,當時李心潔透露襌修令佢好平靜,之後仲參加過有關佛教活動。

曾經有記者問李心潔點解選擇去印度襌修﹖當時佢答:「旅行是我生命中很重要的旅程,我相信在旅途中有很多的學習跟成長。印度也是我嚮往的地方,因為我自己是一個佛教徒,我很喜歡印度的色彩,我自己喜歡畫畫。」所以,嗰個「知情者」指李心潔係伊斯蘭教徒嘅說法係錯。





鍾意就快D Share啦!