掃呢頁CODE去手機

2014年7月12日 星期六

心悠BB不排除出寫真 騷馬甲線:一定係健康方向 心悠BB,心悠,BKD_S,劉心悠,




心悠BB不排除出寫真 騷馬甲線:一定係健康方向

2014-07-12 17:07:00



心悠BB到尖沙咀一間戲院謝票。(攝影:陳俊強)

劉心悠與吳家麗今日為電影《盂蘭神功》到尖沙咀一間戲院謝票,講到電影截至前日為止,上映兩日收370多萬,成績不俗。

心悠BB對於票房表示驚喜,但家輝卻身在泰國拍戲,而未能一齊謝票,佢話:「自己有份演出,都有壓力。」

咁有冇諗定叫家輝請食飯?心悠BB笑言:「之前話去馬爾代夫太冇可能,我諗大家都想見返佢六舊腹肌,想佢犧牲下。」

心悠又謂自己正練馬甲線,但要配合飲食所以要鍛練半年,亦不排除將來會出寫真騷馬甲線:「一定係健康方向。」

另外,吳家麗一身黑裙登場,笑言為配合電影主題,佢話今次戲中同家輝冇對手戲,已經向家輝投訴。吳家麗又話自己執導《花街柳巷》已經完成拍攝,自己特別喜歡驚悚題材,希望將來可成為女版「希治閣」。





心悠BB對於票房表示驚喜。





吳家麗希望將來可成為女版「希治閣」。





鍾意就快D Share啦!