掃呢頁CODE去手機

2014年10月20日 星期一

休息4個月 Liddy下月復工為有線拍節目 Liddy,李悅彤,




【短片】【新鮮娛頭】休息4個月 Liddy下月復工為有線拍節目

2014-10-20 07:00:00



其他影片:>>






【新鮮娛頭】休息4個月 Liddy下月復工為有線拍節目

李悅彤自從(Liddy)月前被踢爆介入李心潔和彭順婚姻及父親自殺身亡後,一直停工休息,但據知休息了4個月的她,下月將復工為有線拍攝旅遊節目,而有線旗下的驕陽電影亦有意繼《四非》後再找Liddy開拍新戲。日前Liddy單拖到荃灣有線電視大樓洽談新工作,見她精神飽滿心情輕鬆,看來已準備全身投入復工事宜。

記者問Liddy是否與有線洽談工作時,她笑說:「係有啲嘢要傾,但唔係咁方便講住。睇吓可唔可以喺度發展,順其自然,可以話係重投工作,自己都想試吓。」Liddy表示,除了演藝圈發展,她還計劃創業當老闆:「我好鍾意BB衫,睇吓呢方面有冇得發展,當然拍戲最鍾意,會以幕前為主,都係順其自然。」記者指她狀態回復不少,Liddy說:「其實我皮膚差咗啲,但係好番少少,精神應該比起之前嘅時間好咗,心情好好。」Liddy又透露,經常游水和寫書法,做一些靜態活動放鬆自己心情。問是否跟舊愛Simon復合?Liddy說:「其實大家係朋友,嗰段時間大家互相扶持,好感激佢,感情事業要隨遇而安,而家冇拍拖,朋友囉,始終識咗咁多年,大家親密少少好正常,真係朋友,識多啲朋友最緊要。」



(攝影:陳慧安)







Liddy去荃灣有線電視大樓洽談新工作。



鍾意就快D Share啦!