掃呢頁CODE去手機

2014年11月9日 星期日

張致恒視女友為結婚對象:公開戀情好開心 張致恒,




張致恒視女友為結婚對象,更表示會盡力做好自己。

next 1/1 pre

張致恒話公開戀情好開心,去行街睇戲都得!

next 1/1 pre

張致恒透露帶女友見家長。

next 1/1 pre

蜜運中嘅張致恒肥咗唔少,呢啲咪係幸福肥囉!

next 1/1 pre

鍾舒漫今日參加10公里賽。

next 1/1 pre

張致恒。

next 1/1 pre

歌手張致恒(Steven)現身商場,為「青年家書」徵文比賽頒獎禮擔任活動大使。受訪時,亦鼓勵青少年多同家人溝通:「有啲嘢唔講出嚟唔會明。」Steven一直與家人關係非常好,平時出門口之前都會同媽咪咀嘴,亦會攬實爸爸,以行動表達愛意。

其後,講起明天生日如何慶祝,Steven透露會同家人食飯,提到女朋友時,他笑言:「一齊食(見家長?)見過啦,食過幾次飯!」又話女朋友特別訂了禮物給自己。

問到是否視女友為結婚對象,他說:「係,想嘅,盡力做好自己,再Plan!」Steven為公開戀情感高興:「做藝人太多管轄,冇晒樂趣,其實一路都想公開,依家幾好,去行街睇戲都得!」

另外,Steven今早與鍾舒漫(Sherman)一同參加了10公里挑戰賽,Sherman表示暫時放下工作,抱住輕鬆心情完成比賽。而一路積極備戰的Steven卻在比賽前一天不慎跌倒弄傷手腳,但今日亦堅持比賽。



鍾意就快D Share啦!