掃呢頁CODE去手機

2014年12月9日 星期二

睇好阿佘攞視后 鍾嘉欣否認輸咗唔續約 嘉欣,佘詩曼,阿佘,鍾嘉欣,




鍾嘉欣(左圖)今年睇好阿佘攞視后。

next 1/1 pre

鍾嘉欣否認如果輸咗視后唔打算續約。

next 1/1 pre

佘詩曼包到實一實咁出席盆菜宴。

next 1/1 pre

有份角逐視后的鍾嘉欣剛從外地返港,出席盆菜宴,對於網上流傳《萬千星輝頒獎典禮2014》得獎名單,指郭晉安與佘詩曼將分別奪得視帝、視后,嘉欣說:「真定假?我都想佢(阿佘)攞,佢係好演員,我欣賞佢,輸畀佢我心甘命抵,佢係藝人好榜樣。我自己想攞『最受歡迎電視女角色』,因為《飛虎II》入面個鍾韋恩,打破咗我一直以來乖女形象,成功轉型,豁咗出去,有發揮又過足戲癮。(輸視后就唔續約?)傳聞,冇諗呢啲嘢,做好工作先!」



鍾意就快D Share啦!