掃呢頁CODE去手機

2015年1月6日 星期二

Baby貼全家福再惹網民罵戰 重提整容疑雲 Baby,Angelababy,




【鬼馬鬥雞眼】Baby貼全家福再惹網民罵戰 重提整容疑雲

2015-01-06 09:33:00



現在嘅 Baby……

當年Angelababy、Janice Man、周秀娜喺「o靚」界闖出名堂,唔少後生女都恨「我要做O靚模」,時至今日,佢哋都上晒位,一個做「海綿蛋糕」嘅準老婆;一個就升呢做「模Art」;一個做事業女強人;不過Angelababy一直都搣唔甩疑似「整容」嘅傳聞。

Angelababy噚日喺微博晒出爸媽嘅合照,一家三口好鬼馬、扮「鬥雞眼」嘅相,Baby更留言:「大家好,我是angelahoney我覺得我是我們家最好看的。我成年啦。」Baby仲開心share咗兩張親弟嘅相照。

點知引起網民罵戰,有些人批評Baby同以前啲舊相個樣唔多似,覺得Baby親弟比較像以前的Baby,留言表示「快看不下去了,以前照片都擺在那還說沒整容」、「你弟的嘴和你整之前一樣」、「整沒整有這麼重要?哪個女明星沒整?反正最喜歡baby」。

另外,亦有網民認為Baby根本冇整過,佢哋寫道「長得像媽媽」、「弟弟真的長得和你太像了」及「我原來覺得你整過容,因為太美了,後來看會長你反而覺得沒整容,不用解釋給不懂得人聽」。

Baby都估唔到只係想同大家分享下家庭幸福,居然再被翻出整容疑雲,睇完相,大家又覺得點呢?



唔知大家覺得有冇變化?



Baby親弟都係眼大大





(微博圖片)(蘋果日報)



Baby嘅舊相……(網上圖片)



鍾意就快D Share啦!