掃呢頁CODE去手機

2016年11月9日 星期三

【B女瘋狂變臉】鍾嘉欣爆患孕期健忘症 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

嘉欣媽咪真係母愛無限呀!藝人鍾嘉欣之前隻身返港出席公開活動搵真銀,更接受了無綫娛樂新聞台訪問。嘉欣笑言剛生完BB時,患有「孕期健忘症」,經常失憶,更笑謂:「真係乜嘢營養都畀晒佢!」談到女兒Kelly,她指覺得女兒眼睛很像自己,而且Size很大,嘉欣說:「佢眼神同眼形好似我,其他就似我老公,性格亦似我,好乖!」問到會否繼續追B時,嘉欣表示要睇天意,她謂:「如果慶幸可以有小朋友,咪再生咯,不過暫時冇計 ...


嘉欣媽咪真係母愛無限呀!

藝人鍾嘉欣之前隻身返港出席公開活動搵真銀,更接受了無綫娛樂新聞台訪問。嘉欣笑言剛生完BB時,患有「孕期健忘症」,經常失憶,更笑謂:「真係乜嘢營養都畀晒佢!」

談到女兒Kelly,她指覺得女兒眼睛很像自己,而且Size很大,嘉欣說:「佢眼神同眼形好似我,其他就似我老公,性格亦似我,好乖!」問到會否繼續追B時,嘉欣表示要睇天意,她謂:「如果慶幸可以有小朋友,咪再生咯,不過暫時冇計劃。依家Kelly係第一位,佢每一日個樣都唔同,變得好犀利,以前佢喊係冇眼淚,依家有眼淚,以前佢笑係露牙肉,依家係唔露。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!