掃呢頁CODE去手機

2016年11月4日 星期五

張倫碩深夜示愛 鍾麗緹感動落淚嗌點算 __,張倫碩,鍾麗緹,鍾麗,

Sweet到呢!46歲嘅性感女神鍾麗緹與比自己年輕12年嘅內地藝人張倫碩,將於11月8日喺北京舉行婚禮。婚禮舉行在即,鍾麗緹當然十分期待,尋晚佢臨瞓之前就喺微博重溫同張倫碩喺水底影嘅婚照,仲留言:「Ienjoyeverysecondofmylifebecauseyou’reinit.我珍惜生命中的每一秒,因為你在裡(裏)面。」「你走時,我陪你」相隔冇幾耐之後,張倫碩轉發鍾麗緹嘅博文,仲勁Sweet ...




其他影片:>>






Sweet到呢!

46歲嘅性感女神鍾麗緹與比自己年輕12年嘅內地藝人張倫碩,將於11月8日喺北京舉行婚禮。婚禮舉行在即,鍾麗緹當然十分期待,尋晚佢臨瞓之前就喺微博重溫同張倫碩喺水底影嘅婚照,仲留言:「I enjoy every second of my life because you’re in it.我珍惜生命中的每一秒,因為你在裡(裏)面。」

「你走時,我陪你」

相隔冇幾耐之後,張倫碩轉發鍾麗緹嘅博文,仲勁Sweet地同準老婆示愛:「love you,我們明天就回家了。」到咗淩晨兩點鐘,仲未瞓着嘅張倫碩再度出招冧另一半,佢上載一段鍾麗緹喺內地綜藝節目時演唱《我的名字叫伊蓮》嘅短片,並感慨留言:「誰能懂你的簡單,誰能懂你的苦難。你總是用微笑來面對困難。你總相信愛可以改變這個世界。就算有很多人對你充滿誤解和刁難。忽然想起你曾經說你從另一顆星球來傳播愛。當你走的時候,我陪你。」

開心終尋覓真愛

張倫碩呢一番感人肺腑嘅說話,成功打動今朝一覺醒來嘅鍾麗緹,鍾麗緹表示被感動到喊晒:「我親愛的老公,我一大早看你發的微博我都掉眼淚了 我們那天怎麼辦呢?但是那個歌詞是真的那個時候想找到我的真愛,但是今天找到你,好開心,愛你!」兩「公婆」你一言、我一語隔空傳情,一班網友睇見都十分受落,仲紛紛衷心向佢哋送上祝福!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!