掃呢頁CODE去手機

2017年1月29日 星期日

阿旦考慮新片拍續集 鄧月平零片酬都制 __,鄧月平,阿旦,

有3大女女拱照,阿旦今次套新片一定勁收啦!鄭丹瑞(阿旦)、「巨胸翠如」鄧月平(Larine)及談善言到林村宣傳賀歲片《小男人週記3之吾家有喜》,阿旦帶同兩位真女兒鄭瑤及鄭珉到場,眾人受訪時吸引大批市民圍觀,非常熱鬧。其後他們到許願樹下掟寶碟,又放許願燈,惟阿旦掟了多次才成功將寶碟掟上樹,場面搞笑!拜年亦心繫票房問阿旦是否每年都會來許願樹?他說:「啲女嚟得多過我,我細個嚟過一次,嗰陣仲係真樹。電影公 ...


有3大女女拱照,阿旦今次套新片一定勁收鄭丹瑞(阿旦)、「巨胸翠如」鄧月平(Larine)及談善言到林村宣傳賀歲片《小男人週記3之吾家有喜》,阿旦帶同兩位真女兒鄭瑤及鄭珉到場,眾人受訪時吸引大批市民圍觀,非常熱鬧。其後他們到許願樹下掟寶碟,又放許願燈,惟阿旦掟了多次才成功將寶碟掟上樹,場面搞笑!拜年亦心繫票房問阿旦是否每年都會來許願樹?他說:「啲女嚟得多過我,我細個嚟過一次,嗰陣仲係真樹。電影公 ...


有3大女女拱照,阿旦今次套新片一定勁收

鄭丹瑞(阿旦)、「巨胸翠如」鄧月平(Larine)及談善言到林村宣傳賀歲片《小男人週記3之吾家有喜》,阿旦帶同兩位真女兒鄭瑤及鄭珉到場,眾人受訪時吸引大批市民圍觀,非常熱鬧。其後他們到許願樹下掟寶碟,又放許願燈,惟阿旦掟了多次才成功將寶碟掟上樹,場面搞笑!

拜年亦心繫票房

問阿旦是否每年都會來許願樹?他說:「啲女嚟得多過我,我細個嚟過一次,嗰陣仲係真樹。電影公司叫我嚟許願,好開心電影成績滿意!恭喜哎吔阿女(Larine)好腳頭」Larine賣口乖說:「希望個個觀眾睇完都開心!」阿旦透露昨日年初一跟長輩拜年,期間不停收到公司的短訊跟進票房:「大家都好緊張,好開心係一片紅海,年廿九至初一,三日收三百幾萬票房(港元),每日都過百萬,好令人興奮!第一次拍賀歲片就有呢個成績。(目標收幾多錢?)冇set目標,最緊要個個都話好睇,口碑好,如果收得好,老闆開心,我都分到花紅。」問到會否拍第四集?阿旦指着Larine說:「佢紅咗呀!要問佢有冇時間呀!」Larine即說:「旦哥叫到,我免費仆到嚟!」

愛女有份參演

阿旦兩位女兒今次有份客串,大女笑說:「我有追住啲影評,收得好,利是都大封啲。」問會否父女檔再拍戲?阿旦說:「佢哋過吓癮就得,如果擔正,我會好緊張、好驚!」兩位女兒亦表示過鏡已很滿足, 阿旦又指着Larine說:「壓力留畀呢啲新進演員!」Larine說:「係呀!壓力畀晒我,令我不斷進步!」阿旦見Larine如此識講嘢,即封了一封大利是給她。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!