掃呢頁CODE去手機

2017年9月17日 星期日

李榮浩:錫錫放閃!李榮浩開騷楊丞琳驚喜現身 __,李榮浩,楊丞琳,

第一次公開放閃。(中時電子報圖片)內地歌手李榮浩在台北小巨蛋舉行的演唱會正式開鑼,其女友楊丞琳之前接受訪問時決絕表示:「沒空不去看,有空也不會去看。」 ...


第一次公開放閃。(中時電子報圖片)


內地歌手李榮浩在台北小巨蛋舉行的演唱會正式開鑼,其女友楊丞琳之前接受訪問時決絕表示:「沒空不去看,有空也不會去看。」正當粉絲以為冇機會見到佢哋一齊現身時,楊丞琳突然以神秘嘉賓身份出場,李榮浩仲忍唔住喺台上錫錫楊丞琳晒恩愛!

楊丞琳於演唱會中段驚喜現身撐李榮浩,與男友甜蜜合唱《年輪說》,唱到一半嘅時候,李榮浩突然霸王上身,一手攬實楊丞琳個頭拉佢埋嚟,再一啖咀落楊丞琳塊面度,李榮浩心情幾激動都好大力吓,咀到楊丞琳面都歪埋,現場粉絲即時尖叫,楊丞琳畀男友突襲咀嘴嚇到呆一呆,跟住勁怕醜咁揞住塊面,李榮浩就開心到喺台上邊不停跳嚟跳去,楊丞琳好似怕男友仲有其他破格舉動,之後都唔肯再行近李榮浩身邊,心如鹿撞嘅楊丞琳一度唱唔到歌,佢哋兩個喺台上深情對望,李榮浩最後表示:「謝謝我的女朋友楊丞琳,給大家一個驚喜,謝謝她一直陪着我,我喜歡她,謝謝!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!