掃呢頁CODE去手機

2017年11月13日 星期一

【獨家】李彩華生日袋過百萬 男友搞校服P __,李彩華,

祝Rain繼續多Job到冇停手呀!近年主攻內地市場的李彩華(Rain)不時穿梭兩地賺人仔,11月11日是其34歲生日,亦是內地「雙11」的大節日,故吸 ...


祝Rain繼續多Job到冇停手呀!


近年主攻內地市場的李彩華(Rain)不時穿梭兩地賺人仔,11月11日是其34歲生日,亦是內地「雙11」的大節日,故吸引不少內地商家邀請她剪綵,壽星女揮一揮剪即袋七位數酬勞。正日生日當天,李媽媽與Rain切蛋糕慶祝,之後赴內地出席剪綵活動後趕回香港,晚上由男友何遠恒細心籌備校園主題的驚喜生日派對,並叫齊一眾好友包場慶祝。

問到Rain為何生日要工作?她說:「雙11係內地強勁嘅節日,又係我生日,所以每年雙11好多廠商請我去賀佢哋開張或剪綵。(酬勞幾多?)都有七位數㗎!今次做完嘢又夾到飛機班次,所以返香港同朋友慶祝。(收到咩禮物?)朋友送啲我鍾意嘅嘢畀我,手袋、電話同護膚品,都係一份心意!」又透露好姊妹谷祖琳特意送她喜愛的卡通人物造型蛋糕:「其他朋友買咗個另一個蛋糕,今年啲蛋糕好靚,我好開心,全部切完吹完蠟燭唔捨得食,好似蠟像咁擺晒喺度。」

談到生日願望,Rain希望身體健康:「能夠每年同一班愛我嘅朋友一齊過就Perfect!同埋要身體健康,之後繼續爆Job!每日都過得充實,因為工作好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!