掃呢頁CODE去手機

2018年5月27日 星期日

歐聯:歐聯神射手6連霸 C朗驚爆下季離皇馬? __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 5屆世界足球先生C朗拿度喺今晨歐聯決賽表現冇影,不過好彩皇馬依然稱冠。呢位連續6年成為歐聯神 ...




即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

5屆世界足球先生C朗拿度喺今晨歐聯決賽表現冇影,不過好彩皇馬依然稱冠。呢位連續6年成為歐聯神射手嘅葡萄牙球星,賽後突然暗示,自己或會季尾離隊,佢話會同隊友開心多幾日,先交待去向喎!

C朗話:「我會同隊友先好好享受依家呢一刻,然後過多幾日,我會畀一直支持我嘅球迷一個答案。能夠喺皇馬真係好好,但過多幾日,我會同大家交待清楚。我哋創造咗歷史,呢點最重要,球員嘅將來都係其次!」

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

https://goo.gl/ewVpvE 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!