掃呢頁CODE去手機

2019年11月3日 星期日

吳岱融拍三級片冇錢收 __,吳岱融,

吳岱融指當年是自己建議三點畢露拍攝。
吳岱融指當年是自己建議三點畢露拍攝。吳岱融日前接受車淑梅的港台節目訪問,提到當年拍三級片《滅門慘案之孽殺》,他毫不避忌說:「好多人問我係咪經濟困難,點 ...


吳岱融日前接受車淑梅的港台節目訪問,提到當年拍三級片《滅門慘案之孽殺》,他毫不避忌說:「好多人問我係咪經濟困難,點解要拍呢類戲,實情係當年太太(鍾淑慧)接咗呢套戲,後來我一齊拍,三點畢露其實係我建議,因為我演戲好投入,只要劇情成立,我可以做,但拍嗰套戲我一毫子都冇收。」

對於《牛下女高音》拍檔黃心穎因與許志安偷食而形象盡毀退出娛樂圈,吳岱融讚她跟張振朗合作有火花:「每個人都會有過失,工作同私生活係兩回事,唔應該放喺一齊,只希望大家多啲包容,多多原諒。」另外,當年他加入無綫便與梁朝偉拍《絕代雙驕》,他大讚偉仔記性好。

撰文:余嬌




鍾意就快D Share啦!