掃呢頁CODE去手機

2011年12月6日 星期二

[FACE.直接睇]非禮案新恩怨 阿媽鬧爆師兄 陳嘉桓杜宇航反面

[FACE.直接睇]非禮案新恩怨 阿媽鬧爆師兄 陳嘉桓杜宇航反面
家事法庭橫店狼擒事件發生至今3個多星期,狼男陳浩民榮升父親後閉關唔見人,而馬德鐘再被揭當街撩北姑、攬女床照亦 ...








家事法庭

橫店狼擒事件發生至今3個多星期,狼男陳浩民榮升父親後閉關唔見人,而馬德鐘再被揭當街撩北姑、攬女床照亦被翻舊帳愈揭愈臭。

抽水男新聞日日新鮮,反而女主角陳嘉桓(Rose)收拾心情專心拍戲,上週與被鬧冇在橫店睇實師妹的杜宇航,齊到台灣宣傳電影《競雄女俠秋瑾》時更重現笑容。兩師兄妹表面互相扶持,其實面和心不和。據知Rose母親兼經理人Ronnie(陳苑思)曾當眾拍枱喝鬧杜宇航,加上師兄認為Ronnie偏心令自己工作量不及Rose,最終同門師兄妹決裂收場。



陳嘉桓涉被兩隻狼擒啜當晚,同樣身在橫店片場拍戲的同門師兄杜宇航亦有出席飯局,不過自稱第二朝開早,所以冇陪師妹趕下場,結果出事。事後兩人的詠春師傅冼國林亦忍唔住開口責備徒弟:「如果師兄唔係咁早走,就冇咁嘅事!」

早有心病

唔留低好好睇實師妹,要早起身開工只係藉口,據知杜宇航與Rose一早有心病,兩人關係並非如外界所指般密切。曾獲亞運長拳銀牌的30歲杜宇航,早於03年已拜冼國林為師學詠春,其後更得到師傅力捧,出錢開《葉問前傳》畀佢做男主角。07年,15歲Rose加入冼門下,兩師兄妹初時感情非常要好,幾乎日日孖住返公司練拳,又會約埋食飯遊船河,當時杜宇航仍未視Rose為威脅。

拍枱鬧爆

本來識於微時感情深厚,但自從Ronnie成為冼國林公司的藝人經理人後,杜宇航開始疏遠小師妹。據知性格爽直的Ronnie曾經當眾辱罵杜宇航令其出醜,自此師兄便對Rose兩母女不滿,人前要扮師兄妹,人後就極唔妥Rose兩母女。「Ronnie嚟咗之後,阿杜(杜宇航)就覺得佢偏心自己個女,猛幫Rose接job,但對自己就懶懶閒!有次阿杜搞咗單嘢激嬲公司,Ronnie即刻叫佢返去照肺,仲激到拍曬枱鬧:『你有冇搞錯呀……你咁樣好影響公司形象,你知唔知醜㗎?你有咩資格話自己係習武之人呀!』Ronnie鬧爆阿杜,之後更將佢投閒置散,阿杜梗唔妥啦!」而Ronnie至截稿前仍未回覆。

揭桓媽奇情身世

陳嘉桓母親Ronnie(陳苑思)16歲先後誕下Rose同細仔後,因年紀太細唔識照顧,所以將一對仔女交畀家住元朗的姨媽姨丈湊,到Rose12歲時才接回與自己同住。據知Ronnie與Rose生父Jacky係中學師兄妹,兩人在女兒3歲時分開,不過離婚後仍有保持聯絡。「Jacky讀完書之後喺荃灣開咗間鋪仔賣手機,生意都唔錯,嗰時Ronnie搵唔到錢都有叫前夫接濟,當時都有畀兩父女見吓面!後來Ronnie識咗個有錢佬,個女又入咗行,佢驚咁複雜嘅背景影響到個女,咪叫嘉桓盡量唔好見老豆囉!」家Rose身世公開曬,可以明正言順一家人食飯啦!

生父係素描大師

現年38歲的陳父Jacky陳英傑(譯音),又叫陳積奇,曾開鋪賣電話,現時則賣明星素描,又與朋友開時裝店賣女裝。自「狼擒」後,他已將有關Rose的微博刪除,Rose細佬的微博更成個鏟走,避免再被起底。

細佬唔聽話

比Rose細兩歲的細佬小黑(花名),與家姐一樣高高瘦瘦,現時仍讀緊中學。小黑與父親同住,兩父子感情好好,小黑連拍拖分手都會同老豆講,但陳父不時呻個仔唔聽教,要佢勞氣! ####



30/11同場冷笑

出事後陳嘉桓同師兄杜宇航一齊到台灣宣傳電影,但全程近乎零交流,擺明面左左。台灣《蘋果日報》圖片



'08 曾經啱玩

Rose同杜宇航早年感情要好,會一齊出海開P,但今次師妹有事,師兄冇公開撐Rose,只「簡單」喺微博表達關心(下圖)。



'10

師兄早過Rose學詠春,又識長拳及其他功夫,但Rose被搞竟然冇出手護花,真係抵鬧。



微博冷淡



師傅收口冼國林(右)高調為愛徒開記招追究抽水男,咁啱上週爆出有黑幫想伏擊冼師傅,搞到一向敢言嘅佢亦收口唔再回應。



Ronnie上週自爆與Rose母女關係,更全天候傍實愛女返內地拍戲,兩母女齊心防狼。



圖片



潮父滑水38歲keep得好好嘅陳父經常滑水騷肌,潮爆!



畫功掂陳父畫素描有一手,除咗畫阿女似模似樣,微博亦有佢畫其他星嘅作品,唔少人都讚佢畫功超掂,佢仲自稱有粉絲添!









餅印父子Rose細佬17歲愈大愈似老豆,兩人不時父子裝上陣,餅印一樣。



吞劍氹女為氹Rose開心,兩父子齊齊吞劍。



細佬爆肺「黑仔」上月因為做掌上壓搞到爆肺入院,家姐又慘遭狼吻,兩姊弟認真當黑。



微博鬧仔陳父成日喺微博呻細仔難教,又話佢成績唔好,單親爸爸的確唔易做。




237期《FACE 週刊》
鍾意就快D Share啦!