掃呢頁CODE去手機

2020年6月26日 星期五

【豪門恩怨】遭姑仔數臭貪錢兼冇註冊 前港姐張韋怡:我哋係事實婚姻 #張韋怡 #港姐

現年36歲,2007年落選港姐張韋怡(Gogo)入行13年,雖然拍過逾百套劇集,不過每一次的角色都未見有發揮,而且多數飾演宮女、妓女、護士等小角色。不 ...






現年36歲,2007年落選港姐張韋怡(Gogo)入行13年,雖然拍過逾百套劇集,不過每一次的角色都未見有發揮,而且多數飾演宮女、妓女、護士等小角色。不過在現實生活中,Gogo絕對是人生勝利組,皆因她在2014年與經營家族生意的有錢男友Michael Poon結婚,婚後誕下兒子Ashton,入住夫家位於九龍塘8,000呎獨立屋,屋內設有電梯,僱有5名傭人、兩個司機、一名私家看護,生活無憂。Gogo閒時與老公和囝囝出外旅行,又經常在社交網貼泳衣相曬身材,其後更獲老公打本8位數金額,在尖沙嘴開設錶行做生意,及在大陸開公關公司及影視公司,實在令人羨慕。

但豪門似乎總有恩怨,《蘋果》昨日收到讀者的報料,Gogo的姑仔在社交平台出post,鬧爆阿嫂的貪錢惡行、經常在社交網絡炫耀嫁給有錢富商,最重要的是,原來兩人根本沒有註冊,姑仔更指是「邪不能勝正」。她又在文中形容Gogo「貪慕虛榮,挑撥離間」,又說:「你做乜嘢都好,你唔會攞到甚麼着數,我一定會保護我屋企人,過去一年你喺不同嘅朋友圈,周圍散播妖言惑眾嘅謠言,真係忍無可忍、佛都有火,我要揭穿你嘅真面目,心地惡毒嗰個係你唔係我。」姑仔更大數Gogo貪錢:「開口埋口都係錢,全身手袋只有一個係真嘅,就係我哥哥送嘅手袋,貪錢嘅程度令人咋舌,你收手你心地太差,呢個就係你永遠坐唔正原因,簡單啲講,冇註冊,係有原因,日日家嘈屋閉喺度講錢,我哋全家都唔鍾意你,全家都被你鬧過,連老人家都唔放過。」

她還表示因為Gogo的關係,令兄妹的感情有變,變得家嘈屋閉,亦搞到爸爸「冇覺好瞓」:「炒咗一個照顧我們屋企8年嘅工人,工人亦係照顧得我爸爸最好的,但你為咗對付我,竟用盡辦法作故仔,逼我哥炒咗個工人,屈佢種種無中生有嘅罪名,同而家屈我嘅係一模一樣,然而新年到而家,佢老人家都未有工人,惡毒,經常用個仔威脅我哋全家人,郁啲就話攞個仔去一齊死,要帶走個仔之類。之前就同我扮friend,喺我面前扮可憐,話需要為個仔計劃將來,叫我同個老人家講,最後老人家畀1百萬現金給乖孫做教學基金,過咗一至兩個星期報紙就出現咗,張小姐過百萬報讀北京課程,鐵一般事實。」最後她說:「咁喺呢度可能大家都會清楚對錯,我只會回應一次,唔會好似啲人咁不斷周圍講,因為我覺得咁樣有失身份,仲有希望張小姐唔好再打住我哋屋企嘅牌頭做新聞,呢點我哋全家都好唔鍾意,你名不正言不順。最後我今日所講只係想畀佢知,我一直冇反擊,並不代表我好欺負,我以上所寫完全係事實,希望佢唔再搞事!」

翻查兩人的IG,早期的確見到姑嫂齊齊出席朋友的活動,不過近年這場面已經不復見,甚至連IG都沒有關注對方,其後《蘋果》向Gogo了解,對於姑仔的指控,她說:「我都要返去了解吓,不過我知道呢個妹妹都將我嘅經歷,copy咗去另一個阿嫂身上,呢個可能係屋企一啲其他原因嘅糾紛,我同我老公係同一陣線,甚至同二伯都係同一陣線,呢啲嘢始終係家事,多謝關心。」至於是否有註冊?Gogo則說:「我個仔而家5歲半,我哋對婚姻呢樣嘢點樣去處理,亦都唔需要同外間交代,無論係咪事實,又或者係咪香港法律上註冊抑或係法律上註冊,對我哋嚟講我哋係事實婚姻。」姑仔方面亦未有回覆。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

(IG圖片)


姑仔前晚在FB數臭Gogo。


Gogo表示與老公是事實婚姻。(IG圖片)


(資料圖片)


Gogo在北京讀書。 (IG圖片)


Gogo不時在網上派福利。(IG圖片)


張韋怡入行多年,做過不少角色。 (資料圖片)



鍾意就快D Share啦!