掃呢頁CODE去手機

2020年10月2日 星期五

梁思浩:被星二代搶Job崩潰爆喊 梁思浩:唔敢出聲! #梁思浩

嚟到最後一集喇!嚟到最後一集,梁思浩想爆「娛樂圈最委屈嘅一次」。佢話喺娛樂圈打滾逾30年,遇過嘅委屈多到可以當飯食,不過要數N次中委屈到喊嘅一次,首選 ...




嚟到最後一集喇!


嚟到最後一集,梁思浩想爆「娛樂圈最委屈嘅一次」。佢話喺娛樂圈打滾逾30年,遇過嘅委屈多到可以當飯食,不過要數N次中委屈到喊嘅一次,首選喺「無預警下,臨時被Foul」事件,個Job仲畀星二代搶埋!思浩清楚記得嗰次啱啱同林峯喺泰國拍完嘢趕返港,隨即仆入電視台為一個騷做主持,點知當佢一開門就發覺:「見到有人着咗我套衫,做埋我主持個位,跟住我坐喺電視城度問自己:『唔係嘛?點解臨時換咗人,唔通知我嘅?』嗰時坐喺度定晒格,又唔敢出聲,呢次係人生中第一次覺得好委屈。」


佢又話當時強忍眼淚,只識發呆坐埋一邊,直至同場嘅已故沈殿霞、吳家樂嚟拍佢膊頭安慰時,先忍唔住崩潰爆喊。雖然事隔咁多年,家陣再提傷心往事,仲激動到有啲聲沙:「我想趁呢個時間多謝肥姐。」但諗深一層,有句衷心說話想講:「娛樂圈喺鬥實力嘅,有實力先可以留到最後。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!