掃呢頁CODE去手機

2021年6月30日 星期三

寶寶大過天|張頴康獲讚好老公 高調向麥雅緻示愛:一輩子嘅愛人 #寶寶大過天 #張頴康 #麥雅緻

雖然葉帆同阿淙一直為生B而努力,但始終未能成功懷孕,醫生建議可以嘗試人工受孕或者做試管嬰兒,但阿淙不願老婆受苦,更出言頂撞媽媽:「我娶阿帆返嚟係要佢幸 ...






雖然葉帆同阿淙一直為生B而努力,但始終未能成功懷孕,醫生建議可以嘗試人工受孕或者做試管嬰兒,但阿淙不願老婆受苦,更出言頂撞媽媽:「我娶阿帆返嚟係要佢幸福,唔係要佢捱苦㗎,更何況阿媽你都係女人嚟㗎,你可唔可以唔好做咗奶奶之後,就係咁為難另一個女人呀?」這番說話不但令葉帆大受感動,不少觀眾都大讚阿淙是好老公!

重溫霸氣護妻:

葉帆被診斷為不育。(YouTube影片截圖)


葉帆被診斷為不育。(YouTube影片截圖)


葉帆被診斷為不育。(YouTube影片截圖)


醫生建議可以嘗試人工受孕或者做試管嬰兒。(YouTube影片截圖)


阿淙關心老婆健康。(YouTube影片截圖)


阿淙關心老婆健康。(YouTube影片截圖)


阿淙關心老婆健康。(YouTube影片截圖)


建議。(YouTube影片截圖)


建議。(YouTube影片截圖)


建議。(YouTube影片截圖)


阿淙關心老婆健康。(YouTube影片截圖)


不願老婆受苦。(YouTube影片截圖)


不願老婆受苦。(YouTube影片截圖)


不願老婆受苦。(YouTube影片截圖)


霸氣護妻。(YouTube影片截圖)


阿淙媽媽不斷怪責。(YouTube影片截圖)


阿淙媽媽不斷怪責。(YouTube影片截圖)


阿淙媽媽不斷怪責。(YouTube影片截圖)


爭吵。(YouTube影片截圖)


爭吵。(YouTube影片截圖)


爭吵。(YouTube影片截圖)


霸氣護妻。(YouTube影片截圖)


霸氣護妻。(YouTube影片截圖)


霸氣護妻。(YouTube影片截圖)


令葉帆大受感動。(YouTube影片截圖)


好激動。(YouTube影片截圖)


好激動。(YouTube影片截圖)


好激動。(YouTube影片截圖)


女人何苦為難女人。(YouTube影片截圖)


女人何苦為難女人。(YouTube影片截圖)


女人何苦為難女人。(YouTube影片截圖)


好嬲。(YouTube影片截圖)


好嬲。(YouTube影片截圖)


好感動。(YouTube影片截圖)


好感動。(YouTube影片截圖)


好感動。(YouTube影片截圖)


甜蜜。(YouTube影片截圖)


甜蜜。(YouTube影片截圖)


當交功課。(電視截圖)


當交功課。(電視截圖)


當交功課。(電視截圖)


好大壓力。(電視截圖)


好大壓力。(電視截圖)


好大壓力。(電視截圖)


繼續。(電視截圖)


繼續。(電視截圖)


繼續。(電視截圖)


飽受壓力。(電視截圖)


飽受壓力。(電視截圖)


飽受壓力。(電視截圖)


奶奶逼。(電視截圖)


奶奶逼。(電視截圖)


奶奶逼。(電視截圖)


仲要飲符水。(電視截圖)


仲要飲符水。(電視截圖)


仲要飲符水。(電視截圖)


有耐性。(電視截圖)


有耐性。(電視截圖)


有耐性。(電視截圖)


好老公。(電視截圖)


好老公。(電視截圖)


好老公。(電視截圖)


和好如初。(電視截圖)


和好如初。(電視截圖)


和好如初。(電視截圖)


錫錫。(電視截圖)


錫錫。(電視截圖)


錫錫。(電視截圖)


其實張頴康在現實中同樣是一位絕世好老公,他與麥雅緻(Angie)因為工作而認識,兩人拍拖四年後,在2012年結婚,婚後先後誕下囡囡小豆及囝囝小花生,更即將迎來第三胎,變成一家五口。兩人經常在社交平台公開放閃,張頴康曾在相識14周年紀念日時發文回憶第一次約會的細節,又會在每年的結婚紀念日高調示愛,他曾寫道:「多謝老婆8年前奮不顧身咁嫁咗俾我,仲幫我生咗兩個咁聽話嘅小朋友!老婆,我愛你!」與Angie相識至今的點滴他都牢記心中,更直言:「如果畀我再揀多次,我一樣會決定娶你做我老婆!我愛你!」而「我愛你」更是張頴康時時掛在嘴邊的三個字,毫不吝嗇地向Angie表達愛意,羡煞旁人!

張頴康和麥雅緻因工作而認識。(IG@cheungwinghong)


兩人拍拖4年後於2012年結婚,張頴康曾在社交平台寫下:「如果俾我再揀多次,我一樣會決定喺四年後大學畢業即刻娶你做我老婆!我愛你」(IG@cheungwinghong)


張頴康話老婆Angie係自己一輩子嘅愛人。(IG@cheungwinghong)


好恩愛。(IG@cheungwinghong)


張頴康和麥雅緻不時在社交平台放閃。(IG@cheungwinghong)


張頴康和麥雅緻的感情,或是建基在不少難關之中。(IG@cheungwinghong)


張頴康曾寫下對當年第一次約會的感受:「俾我呃咗出嚟睇戲!我諗呢個女仔當時完全估唔到,睇咗一場戲之後,竟然從此逃唔出我嘅魔掌,仲要生咗兩個小朋友!既然我都唔知點先可以補償你嘅損失!所以我決定,以後繼續愛你一個,繼續錫晒你,令你永遠都逃唔出我嘅魔掌!老婆!我愛你❤️!我永遠愛你」(IG@cheungwinghong)


麥雅緻陪伴張頴康工作。(IG@cheungwinghong)


張頴康和麥雅緻發布親吻照。(IG@cheungwinghong)


仍然記得第一次約會的細節。(IG@cheungwinghong)


我可以做到顧家嘅人,並唔係因為我天生就係個咁嘅人!而係有一個女人能夠俾到一個男人想顧家嘅心,先至係最重要!(IG@cheungwinghong)


「我愛你」更是張頴康時時掛在嘴邊的三個字,毫不吝嗇地向Angie表達愛意,羡煞旁人!(IG@cheungwinghong)


張頴康是圈中出名的愛妻號,但經歷父母離異的他曾對婚姻失去信心,直至Angie的出現讓他改變看法,有信心與太太攜手建立幸福家庭:「我可以做到顧家嘅人,並唔係因為我天生就係個咁嘅人!而係有一個女人能夠畀到一個男人想顧家嘅心,先至係最重要!老婆,多謝你成就咗我做一個咁嘅男人!」作為演員,張頴康不時需要拍攝親熱戲份,但Angie毫不介意,支持老公,而張頴康亦非常識做,每次拍完錫錫戲都會即刻返屋企沖乾淨涼,錫錫返個老婆!

張頴康的收入一向交由老婆管理,他曾透露自己每天僅有一百港元作零用錢,點知卻引來網民紛紛指責Angie苛刻,張頴康事後發文為對方平反:「就算我搵幾多錢畀家用,都彌補唔到佢為咗個家嘅付出!如果冇我老婆一直以嚟管理我嘅生活,唔好話100(元)零用錢,我諗我而家一定仙都唔仙吓!」早前Angie生日,張頴康在IG Post出多張合照,並寫道:「同往年一樣,我只係想我老婆身體健康,每一日都過得開開心心!」雖然只是簡簡單單的願望,但都可見兩公婆之間的甜蜜同幸福!

慶祝生日。(IG@angie617)


慶祝生日。(IG@cheungwinghong)


即將迎來第三胎。(IG@cheungwinghong)


一家人好幸福。(IG@cheungwinghong)


經常放閃。(IG@cheungwinghong)


經常放閃。(IG@cheungwinghong)


經常放閃。(IG@cheungwinghong)


好幸福。(IG@cheungwinghong)


好幸福。(IG@cheungwinghong)


好幸福。(IG@cheungwinghong)


拍拖。(IG@cheungwinghong)


一家四口。(IG@cheungwinghong)


左擁右抱。(IG@angie617)


好大方。(IG@angie617)


支持老公。(資料圖片)


支持老公。(資料圖片)


支持老公。(資料圖片)


懷第三胎。(IG@angie617)


懷第三胎。(IG@angie617)


懷第三胎。(IG@angie617)


好幸福。(IG@angie617)


好幸福。(IG@angie617)


麥雅緻表示現正修讀兒童與家庭教育文學碩士。(麥雅緻ig)


靚媽。(IG@angie617)


也許在世人眼中,張頴康當日的條件未如理想,但麥雅緻仍決心下嫁(視覺中國)


一起多年,仍像熱戀般(張頴康IG)


也許在世人眼中,張頴康當日的條件未如理想,但麥雅緻仍決心下嫁(視覺中國)


也許在世人眼中,張頴康當日的條件未如理想,但麥雅緻仍決心下嫁(視覺中國)


張頴康結婚當日非常感動(視覺中國)


一起多年,仍像熱戀般(張頴康IG)


一起多年,仍像熱戀般(張頴康IG)


初心不變(張頴康IG)


初心不變(張頴康IG)


初心不變(張頴康IG)


麥雅緻支持老公追逐演藝夢(張頴康IG)


麥雅緻支持老公追逐演藝夢(麥雅緻IG)


麥雅緻支持老公追逐演藝夢(張頴康IG)


由兩個人變成一家四口(張頴康IG)


由兩個人變成一家四口(麥雅緻IG)


由兩個人變成一家四口(麥雅緻IG)


由兩個人變成一家四口(麥雅緻IG)


張頴康說每晚女兒小豆臨瞓前,他都會跟女兒在床上傾計!(張頴康IG)


由兩個人變成一家四口(麥雅緻IG)


由兩個人變成一家四口(麥雅緻IG)


由兩個人變成一家四口(麥雅緻IG)


(張頴康 麥雅緻@Facebook)


(張頴康 麥雅緻@Facebook)


2014年張頴康成為親生仔,待遇即時唔同晒,2016年,他以《一屋老友記》三寶一角獲「 飛躍進步男藝員」」。去年他與無綫再續約五年,並坦言恨做男一。(視覺中國)


張頴康身高一米八。(資料圖片)


張頴康跟麥雅緻在2012年結婚(資料圖片)


5) 張頴康 救 張頴康(好人)– 刺客勝(影片截圖)


張頴康。(葉志明攝)


Final Boss的話,可以考慮下張頴康,英俊之餘又帶點邪惡氣息。


張頴康在劇中飾演警察,不過可能會叛變。(劇照)


張頴康在《解》中飾演Man Sir,在《點》中飾演楊怡細佬。(電視截圖)


Man Sir(張頴康飾)(《解決師》劇照)


張頴康被王卓淇的精湛演技感染(《十二傳說》影片截圖)


環境優美!(FB照片/張頴康 麥雅緻 專頁)


張頴康(電視截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!