掃呢頁CODE去手機

2022年2月5日 星期六

蘇韻姿(Andrea):蘇韻姿出「奸」招求突破 阮政峰望跳出舒適圈 #蘇韻姿 #阮政峰

藝人蘇韻姿、阮政峰、陳嘉慧與黃庭鋒齊齊賀虎年,希望新一年虎虎生威,事業更上一層樓。蘇韻姿與阮政峰拍攝處境劇《愛.回家之開心速遞》多年,兩人皆尋求突破, ...






藝人蘇韻姿、阮政峰、陳嘉慧與黃庭鋒齊齊賀虎年,希望新一年虎虎生威,事業更上一層樓。蘇韻姿與阮政峰拍攝處境劇《愛.回家之開心速遞》多年,兩人皆尋求突破,一個想破格演奸角,一位想跳出舒適圈,她說:「有機會拍正劇想做奸角,我個樣唔似精叻,大家慣咗我係熊心如,想靠演技去說服觀眾挑戰奸角。」入行10年的政峰覺得蹉跎了一段時間,今年提高行動力,不想停留在自己的舒適圈內,嘗試多些自己喜歡甚至不喜歡的事,他說:「我都30歲喇,時間所剩無幾,要更加積極。」


陳嘉慧與黃庭鋒入行日子雖然短,但分別在劇集《愛上我的衰神》和《OPM》中做過主角,兩人覺得孭飛劇「過關」後演戲信心也增加。今年有望4劇出街的他希望觀眾會喜歡,他說:「未試過有《OPM》咁多戲份,角色仲好深沉,第一場戲已經拍情緒崩潰,完劇直情要用半個月時先抽離,但係發現原來自己都做得唔差喎,對演戲信心大咗。」陳嘉慧則指除了拍劇,亦主持綜藝節目,雙線發展兩人更希望發揮日文專長,她說:「我同庭鋒度咗一個節目教日文潮語。不過,等你做完嘢先,你做咗男主角之後好忙,哈哈。」


場地:Pier 1929

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!