掃呢頁CODE去手機

2022年2月18日 星期五

王賢誌:王賢誌媽媽設靈 各界送過百花圈致祭 #王賢誌

前東華三院主席王賢誌媽媽王胡麗明上月離世,今日(18日)於紅磡世界殯儀館設靈,各界送贈的過百花圈將靈堂變成花海,包括英皇主席楊受成、周潤發、鄭嘉穎、陳 ...






前東華三院主席王賢誌媽媽王胡麗明上月離世,今日(18日)於紅磡世界殯儀館設靈,各界送贈的過百花圈將靈堂變成花海,包括英皇主席楊受成、周潤發、鄭嘉穎、陳凱琳、汪明荃、羅家英、謝霆鋒等各界所送贈的花圈由靈堂一直擺放到街外。靈堂布置以簡潔白色為主,王胡麗明遺照着上旗袍,橫匾寫上懿範長存,靈堂前放上由家人送上的心形花圈。
身穿黑色西裝的王賢誌,約下午3時抵達殯儀館打點,王賢誌父親王忠桐則於下午3時半到達。


王賢誌隨後接受訪問指媽媽享年75歲,過身原因則不方便透露,喪禮亦沒有特別宗教儀式,他說:「都有心理準備,因為佢都唔舒服咗一段時間,但係依然非常掛住佢。(靈堂內播放嘅歌曲係媽咪生前鍾意嘅?)係,有啲係同妹妹合唱,自己就唱咗一首送畀媽媽,希望喪禮可以溫馨啲,不至於太過嚴肅。(有咩遺願?)我諗佢都係希望我哋繼續努力向前,照顧好爸爸。遺照相係媽媽一直放喺床頭,因為搵唔番底片,所以事前都要搵人修復,我諗媽媽都會鍾意。」


講到另一半周思聰期間是否給予很大的支持?他說:「係呀,佢畀咗好多支持我,我哋呢排都係返屋企同爸爸食飯,喺屋企就諗吓喪禮嘅安排,有佢嘅支持好重要。既然係人生必經嘅階段,惟有欣然接受。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!