掃呢頁CODE去手機

2022年5月21日 星期六

余詠珊秘密武器大起底 洪韻騏係炎明熹師妹同為猛料之人 #余詠珊 #炎明熹

余詠珊離開無綫後,與老公何哲圖(Herman)成立製作公司,去年更開始為開電視打造開台以來首個選秀節目《就是青春YOUNIVERSE》,以「不讓青春留 ...




余詠珊離開無綫後,與老公何哲圖(Herman)成立製作公司,去年更開始為開電視打造開台以來首個選秀節目《就是青春 YOUNIVERSE》,以「不讓青春留白」為主題,全球招募20歲至30歲有歌唱實力的年輕人,向無綫《聲夢傳奇2》打對台!

日前,余詠珊就率先透露已從過千名參加者中,物色到一位能與炎明熹匹敵的秘密武器──洪韻騏,余詠珊接受《香港01》訪問時更讚不絕口:「其實我哋有好多秘密武器,佢已經幫我哋錄咗隻歌會喺林峯同周秀娜主演劇集《黑金風暴》度出,隻歌好勁,佢好勁,唱得好好聽!首歌都係Herman離開咗星夢,第一首搵一把佢好鍾意嘅聲,然後錄咗一隻我覺得好好聽嘅歌。」

雖然對女學員洪韻騏有讚無彈,但余詠珊亦透露:「我哋仲有好多秘密武器,後面會一路慢慢出,你哋慢慢會知道,而家我都未簽完晒啲人,都未Final Call,未係最後召集,未見晒啲人。」

而19歲的洪韻騏,英文名叫Wincy,她同在炎明熹出身的「星格創意藝術學校」接受唱歌培訓跟Serena老師(魚老師),更在《2021星格第二季音樂音樂匯報會決賽 》中獲得「最佳演繹大獎」和今年獲得《博愛醫院陳楷紀念中學音樂比賽21/22》- 高級組獨唱冠軍。Wincy去年才正式學唱歌,因此是炎明熹師妹。而魚老師對Wincy的評價:「我會形容為乖嘅小白兔,Wincy啱啱嚟嘅時候上Group Class先,但聽到佢聲音嘅潛力我就覺得佢唱Solo應該會進步得更加快,將佢潛質更加放大出嚟,佢鍾意阿G.E.M.。」雖然Wincy樣子甜美,但擁有強力聲線且爆發力十足!

純純兔!(IG/@serenafishlam)


純純兔!(IG圖片)


Wincy是甜美路線!(星格流行音樂學院FB照片)


Wincy是甜美路線!(星格流行音樂學院FB照片)


Wincy是甜美路線!(星格流行音樂學院FB照片)


Wincy是甜美路線!(星格流行音樂學院FB照片)


爆發力十足!(影片截圖)


爆發力十足!(影片截圖)


爆發力十足!(影片截圖)


爆發力十足!(影片截圖)


高音路線!(影片截圖)


高音路線!(影片截圖)


高音路線!(影片截圖)


高音路線!(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!