掃呢頁CODE去手機

2022年9月10日 星期六

馮允謙自爆著自信鞋內藏4寸增高墊:個人會企得直啲 #馮允謙

鄭欣宜(Joyce)、許廷鏗(Alfred)及馮允謙(Jay)今晚(9/9)現身灣仔會展出席時裝匯演。講起做模特兒,Alfred就透露中學時期行過Ca ...






鄭欣宜(Joyce)、許廷鏗(Alfred)及馮允謙(Jay)今晚(9/9)現身灣仔會展出席時裝匯演。講起做模特兒,Alfred就透露中學時期行過Catwalk印象深刻:「我好記得當時套衫有對翼,其實而家講番我都覺得有啲尷尬,你哋聽到之後,千祈唔好同我上網搵呀。不過件衫就唔係好性感嘅,因為我有性感底線,而我個性感底線就係著吊腳褲露吓腳眼啫。」而Joyce接著笑說:「頭先我偷聽到王丹妮話自己腿長44寸,跟住我心諗自己都有44寸長喺條腰度,哈哈!做模特兒發夢都未輪到我。

而Jay直指自己先決條件不足,從來都沒有想過可以著靚衫行天橋:「其實好似今晚咁,我就特登著咗對自信鞋出嚟,鞋裡面加咗個4寸鞋墊。點解我要攝鞋墊,其實係可以令到我個人會企得直啲,唔會成日寒背,人望落去都會醒神啲,所以我先著。」

鄭欣宜(Joyce)、許廷鏗(Alfred)及馮允謙(Jay)今晚(9/9)現身灣仔會展出席時裝匯演。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!