掃呢頁CODE去手機

2022年10月1日 星期六

COLLAR|Winka被問及So Ching近況:過多關心可能對佢嚟講係負擔 #COLLAR #So Ching #蘇芷晴

MIRROR演唱會發生的嚴重事故,至今已經超過兩個月,受傷者之一的舞蹈員(李啟言)阿Mo到現在仍在醫院留醫,其女友是COLLAR成員之一SoChing ...




MIRROR演唱會發生的嚴重事故,至今已經超過兩個月,受傷者之一的舞蹈員(李啟言)阿Mo到現在仍在醫院留醫,其女友是COLLAR成員之一So Ching(蘇芷晴)。近月來,So Ching不但沒有出席COLLAR的團體活動,更不時在社交媒體上「放負」,情況令人擔心。昨日(30/9)So Ching的隊友Winka(陳泳伽)在Instagram開直播,回應網民問題,當中有人留言表示:「阿Mo會好番。」而Winka表示同意,說道:「加油,我哋默默為佢哋加油,我覺得加油有好多種方式,心入面默默為佢哋加油都係一種方式。」

隨後又有網民問COLLAR七位成員是否有關心So Ching時,Winka表示在這次直播中不斷看到有網民詢問So Ching的近況,她為此表示:「但係其實我會覺得So Ching的近況係點樣,坦白講唔方便由我講,我唔知道當事人想唔想講」,她認為網民真的想關心So Ching可以多留意她的Instagram,以及給予正能量鼓勵,又言:「我覺得提太多唔一定對佢好,可能佢唔鍾意、唔想呢,有時候過多嘅關心可能對佢嚟講會係一種負擔,而我都唔會刻意就住呢啲時候講啲乜,我會覺得唔適合由我去表達。」

最後Winka提及到COLLAR多位成員非常掛念So Ching:「我哋都想佢快啲好番,但係呢樣嘢唔係想就得,有啲嘢就係要時間同畀空間。如果大家真係鍾意我哋 COLLAR、鍾意 So Ching、錫So Ching 嘅話,就俾空間佢,希望大家真心鍾意我哋嘅話,會繼續等待我哋,同埋相信我哋會返嚟,完完整整咁返嚟,因為無論咩畤候都好,『8-1=0』。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!