掃呢頁CODE去手機

2022年11月22日 星期二

戴耀明入行30年獲提名男配角興奮到癲咗 :對我嚟講好紀念價值 #戴耀明

戴耀明入行30年獲提名男配角興奮到癲咗:對我嚟講好紀念價值入行30年的TVB綠葉王戴耀明終於獲得嘗識,雖然入行多年拍過不少劇集,但發揮的機會不多,來來 ...




戴耀明入行30年獲提名男配角興奮到癲咗 :對我嚟講好紀念價值



入行30年的TVB綠葉王戴耀明終於獲得嘗識,雖然入行多年拍過不少劇集,但發揮的機會不多,來來去去都是「傻仔」、「古惑仔」等小人物角色,始終欠缺了一個機會,到了2017年,事業開始見到曙光,因為拍了一套愛奇藝網絡電影《爆裂老婆三歲夫》,不單飾演男主角,在內地更打開了知名度,今年因《青春不要臉》和《360秒人生課堂》的關係,令觀眾對戴耀明有更深入的了解,幕前演出的機會多了,更入圍今年台慶頒獎禮的「最佳男配角」和「最受歡迎電視男色」。戴耀明今日回覆《星島頭條》,對於首次獲得提名,他興奮地說:「我真係完全唔敢諗有冇得攞獎, 有提名已經開心到癲咗。」

【點擊睇戴耀明綠葉王之路】:

戴耀明曾於1993年參加《第12屆新秀歌唱大賽》,同屆參加者有張崇基、張崇德等。
戴耀明曾於1993年參加《第12屆新秀歌唱大賽》,同屆參加者有張崇基、張崇德等。
戴耀明是家中獨子。
戴耀明在1992報讀亞視藝訓班,到1994加入TVB做藝人。
參與過不少劇集之演出。
戴耀明曾演出多部劇集,但大多演弱智人士或神經漢,更有「御用傻仔」之稱。
《鐵馬尋橋》中的排長
你又認唔認佢做過幾多角色?
當年《巾幗梟雄之義海豪情》的演出深入民心。
其實戴耀明都有認真的一面。
《巾幗梟雄之義海豪情》演日本軍人獲好評。
《EU超時任務》
演出過百套劇集。
因為照顧媽媽關係,戴耀明未有北上發展。
在電影《爆裂老婆三歲夫》中飾演男主角。
在內地發展不俗。
在內地發展不俗。
明年年初女友結婚。
有網民覺得戴耀明的光頭形象酷似日本動漫《一拳超人》主角埼玉。
自從爸爸過身,戴耀明與媽媽相依為命,更不惜放棄高薪:「老人家需要子女陪伴多於畀佢哋錢或物質。
戴耀明透露當年被王維基邀請過檔,但因性格貪生怕死唔敢走。
與譚俊彥是好兄弟。
戴耀明成功「洗底」。
戴耀明飾演的藝訓班導師李天光獲'不少好評。
戴耀明表示「李天光」對他來說是一大挑戰,幸好有監製陪同下齊齊做功課。
戴耀明曾經講過:「我唔係邊個邊個,我亦唔係茄哩啡,我個名叫做戴耀明。」
今年有機會在台慶演出。
原來佢都好跳得。
戴耀明憑《青春不要臉》成功「洗底」,當時已經有明網民大量好評,紛紛留言力指他有條件角逐「最佳男配角」'。
個樣係好搞笑。
戴耀明入圍今年台慶頒獎禮的「最佳男配角」和「最受歡迎電視男色」。


對於首次獲得提名,戴耀明回覆《星島頭條》時興奮地說:「多謝啲網民當初喺網上咁多評論和 like ,因為《青春不要臉》係喺年頭播,差唔過咗成年,我都估唔到原來都有機會,所以真係好多謝公司。我真係完全唔敢諗有冇得攞獎, 有提名已經開心到癲咗,今次對我嚟講好紀念價值,就好似我喺呢套嘅個角色裏面,有一場戲係同一班學生講嘅一個做人座右銘 :『天行健君子以自強不息』, 唔知點解感覺個編劇好似係特登為我哋一班綠葉演員寫出嚟嘅對白。」

戴耀明在1992年於亞洲電視出道當演員,翌年即轉投TVB,並投考無線電視第6期藝員進修班,同班同學包括蔡子健、伍文生和傅明憲等,因為性格好動又「怕悶」,所以他從少立志當演員:「今日可以做飛機師,聽日可以做律師,後日可以打劫阿婆,諗起都開心!」雖然參演逾百套劇集,演過無數角色,可惜仍然有觀眾記不起他的名字,更曾先後兩次在街上被指是「茄哩啡」,對戴耀明而言,當然有試過難受,所以他曾在Bob的節目上表示:「我唔係邊個邊個,我亦唔係茄哩啡,我個名叫做戴耀明。」

戴耀明為家中獨子,父親於十多年前逝世,所以要獨力負起照顧母親的責任,為照顧八十多歲的母親,亦放棄不少北上發展機會,不過戴媽媽思想單純,最大心願當然是阿仔能找到一個好的女伴,曾經有傳戴耀明暗戀佘詩曼一事,戴耀明笑說這是不負責任的說話,但大讚阿佘是好正的女人:「我相信好多人跟我一樣,有娶她的想法。」單身多年的戴耀明,今年與前度復合並宣佈婚訊。

【其他閱讀】

中年好聲音|鄺文珣富商老公入圍  52歲眼大有型俊男曾讀TVB藝訓班追夢

葉翠翠晒9千萬3千呎豪宅 飯廳設巨型聖誕樹擁私人花園大到可放波波池加泳池

綠葉王以資深排舞師現身台慶 曾為張國榮伴舞靠《天龍八部》段延慶北上搵銀

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!