掃呢頁CODE去手機

2022年11月20日 星期日

錢嘉樂:郭富城向舞者致敬環節暗寸ViuTV?錢嘉樂有嘢講... #Viu #ViuTV #郭富城 #錢嘉樂

錢嘉樂與鮑起靜今日(20日)現身老人中心開幕,嘉樂提到昨晚(19日)台慶中,郭富城的表演十分搶鏡,他表示:「係開心嘅,睇到佢帶領咁多舞蹈員跳舞同致敬導 ...






錢嘉樂與鮑起靜今日(20日)現身老人中心開幕,嘉樂提到昨晚(19日)台慶中,郭富城的表演十分搶鏡,他表示:「係開心嘅,睇到佢帶領咁多舞蹈員跳舞同致敬導師,其實我哋嘅武同佢嘅舞係幾似,都係容易受傷,到年紀大多腰酸骨痛,我哋見面會搭膊頭,舞蹈組同舞獅組都好老友,成日話有機會互相交流吓。」


對於有網民指該向舞者致敬環節似是暗寸ViuTV不尊重舞者,嘉樂否認:「唔係,我估係外面敏感,呢樣嘢唔係呢一兩年,唔係話因為某件事而做,好多年前開始做,幾年前已經成立個舞蹈藝員總會,因為要團結,唔使大家單打獨鬥,受傷都有人照顧。」至於鮑起靜講到拍攝短片,她透露所有演員都是義務拍攝:「導演自掏腰包畀車馬費,我拍咗幾日囉!(見你好入戲?)因為我都係阿婆,特別會體會到老人家冇人照顧好淒涼。」問到《下流上車族》收視佳,是否會開續集?她說:「未聯絡我,逢係劇見到就收,唔好開續集,拍新嘅會好啲。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!