掃呢頁CODE去手機

2022年12月3日 星期六

馬詩慧:馬詩慧接受大女出櫃原因 竟然關個「窿」事! #馬詩慧

由王賢誌(Vinci)主持J2台節目《仔仔一堂》昨晚(2日)一集,嘉賓馬詩慧(Janet)大方分享從抗拒到接納大女兒是同志的過程:「我諗我係一個幾傳統 ...






由王賢誌(Vinci)主持J2台節目《仔仔一堂》昨晚(2日)一集,嘉賓馬詩慧(Janet)大方分享從抗拒到接納大女兒是同志的過程:「我諗我係一個幾傳統嘅媽咪,我都係想我啲小朋友結婚生仔。初頭係我自己Sense到,佢喺美國返嚟放暑假,我成日見到佢用電腦同個女仔傾偈,我就問佢,佢初頭唔認。直至有一日佢就話係呀,我係鍾意女仔,咁我淨係同佢講『我諗你睇定啲先啦,遲啲你可能鍾意番男仔』。」


Vinci聞言大表詫異,並追問Janet是否因事情發生在自己女兒身上才難以接受,此時Janet接着說:「冇錯,我好多同志朋友,我覺得佢哋好Nice,好Talented。」Janet又謂後來全靠一個「窿」令自己想通,過程更是相當神奇,Janet說:「有次我去做Massage,張床咪有個窿嘅,喺個窿度突然之間有人同我講『你要開始去接受呢樣嘢,因為呢樣嘢會影響到你同你個女嘅關係。』我做完之後就覺得要Let Go喇,我個女有自己嘅生活,有自己愛嘅人,有自己嘅選擇。」


問及老公王敏德(Michael)反應,Janet指他對於女兒同志身份欣然接受,平時最接受不到的是女兒打扮性感,Janet說:「如果我啲女着啲裙短啲、啲褲短啲,佢就『喂喂喂,話畀佢哋聽唔好着咁短呀,太低胸喇。』」Janet最後正色謂自從接納女兒同志身份後,全家關係變得更為密切:「依家佢嘅Partner,我哋都當佢係家人,感覺好Warm。對於仔女,搵到自己嘅愛係最緊要。當你睇到個女搵到鍾意自己同自己鍾意嘅人,呢個係一個Blessing。」言談間的真摯令在場所有《仔仔一堂》參賽者大為感動,個個眼濕濕。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!