掃呢頁CODE去手機

2022年12月15日 星期四

亨利卡菲爾IG發文證被炒魷魚告別超人:穿斗篷的機會已過 #超人

英國男星亨利卡菲爾(HenryCavill)今日(15日)於IG發文,證實被DCStudios炒魷魚,正式告別超人一角,他透露跟兩位CEO兼總裁Jam ...




英國男星亨利卡菲爾(Henry Cavill)今日(15日)於IG發文,證實被DC Studios炒魷魚,正式告別超人一角,他透露跟兩位CEO兼總裁James Gunn與Peter Safran會面後被告知這個傷心的消息:「人生就係咁,換角係會經常發生嘅事,我尊重呢個決定,James同Peter要建構一個宇宙,我祝佢哋好運同幸福快樂」。

今年10月上映的《黑阿當》(Black Adam),片尾彩蛋正是亨利卡菲爾飾演的超人與「The Rock」狄維莊遜(Dwayne Johnson)的黑阿當會面,兩位演員亦分別證實超人會回歸,可是十月尾James Gunn與Peter Safran上任後,就傳出他們準備將現時的DC電影宇宙砍掉重練,日前已傳出《神奇女俠》(Wonder Woman)第三集被腰斬,現在就向超人開刀。

亨利於發文中表示:「對於多年來一直喺我身邊的人…我哋可以哀悼一下,但我哋必須記住,超人仍然存在,佢所代表嘅一切仍然存在,他樹立嘅榜樣仍然存存在!我失去穿斗篷嘅機會,但超人嘅斗篷永不卸下,同你哋共度嘅旅程好有趣,我哋繼續往前邁進」。

James Gunn亦向媒體證實消息,指超人角色會保留,但故事集中於超人的早年生活,所以快將40歲的亨利不適合扮演,他亦表示踏入新年就會公布第一個電影計劃的消息。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!