掃呢頁CODE去手機

2023年2月18日 星期六

張彥博當年為參加《星夢》考藝訓班 比賽竟取消:即係導我入嚟啦 #張彥博

張彥博透露當初回港時仍希望繼續追尋歌手夢,但卻誤打誤撞加入TVB成為了一名演員:「其實我最早嘅時候入TVB呢係諗住唱歌比賽嘅,參加《星夢傳奇2》,點知 ...






張彥博透露當初回港時仍希望繼續追尋歌手夢,但卻誤打誤撞加入TVB成為了一名演員:「其實我最早嘅時候入TVB呢係諗住唱歌比賽嘅,參加《星夢傳奇2》,點知佢同我講話『如果你要參加《星夢2》呢你必須要係我哋嘅員工喎』,『咁我點先能夠成為你哋嘅員工呢』,『好呀,你考入嚟訓練班啦』,下,訓練班?我呢個年紀先入訓練班?」大感愕然的張彥博笑言自己已超齡,同期同學都只有19歲,而他就成為全班最年長的學生。

張彥博原本想參加《星夢傳奇2》。(影片截圖)


張彥博原本想參加《星夢傳奇2》。(影片截圖)


張彥博原本想參加《星夢傳奇2》。(影片截圖)


要員工才可以參加。(影片截圖)


要員工才可以參加。(影片截圖)


要員工才可以參加。(影片截圖)


要員工才可以參加。(影片截圖)


考入訓練班。(影片截圖)


考入訓練班。(影片截圖)


考入訓練班。(影片截圖)


考入訓練班。(影片截圖)


但卻未能如願。(影片截圖)


但卻未能如願。(影片截圖)


但卻未能如願。(影片截圖)


但卻未能如願。(影片截圖)


員工不可以參加。(影片截圖)


員工不可以參加。(影片截圖)


員工不可以參加。(影片截圖)


笑言被騙。(影片截圖)


笑言被騙。(影片截圖)


展開演員生涯。(影片截圖)


展開演員生涯。(影片截圖)


展開演員生涯。(影片截圖)


兼顧各樣工作。(影片截圖)


兼顧各樣工作。(影片截圖)


兼顧各樣工作。(影片截圖)


兼顧各樣工作。(影片截圖)


仍有夢想。(影片截圖)


仍有夢想。(影片截圖)


未找到另一半。(影片截圖)


知名度大增。(影片截圖)


知名度大增。(影片截圖)


繼續拍劇。(影片截圖)


繼續拍劇。(影片截圖)


原本張彥博一心想着加入TVB後就有機會參加《星夢2》,但卻未能如願:「點知入到去之後,突然將個比賽cancel咗,跟住之後呢佢哋搞咗另一個比賽,叫做《超級巨聲》,我就諗《超級巨聲》都係歌唱比賽嚟嘅,冇所謂。(但嗰個就唔係畀職員參加嘅),冇錯喇!跟住我就問咁我可唔可以參加呢個比賽呀?『唔好意思呀,呢個比賽我哋係畀街外人參加㗎』,我心諗,咁你即係『導』我入嚟啦,『水』我入嚟」

雖然最後未能圓夢,但張彥博從藝訓班畢業後參演了不少劇集,當中《一屋老友記》中的細寶、《跳躍生命線》中的雄姐、《金宵大廈》中的林哥仔等都深入民心,今年更是他加入TVB十周年。不過其實張彥博一直沒有放棄歌手夢,並兼顧各樣工作努力賺錢:「一路都做緊好多周邊嘅嘢。有啲人成日問我『你有陣時唱下歌有時拍戲,咁你想點呀』,我想生存囉,我想繼續有作品去畀你哋睇,可能喺我個generation唔係咁容易畀你哋見到我,因為我又唔係有關係,又唔係有錢人,我係一個普通小康之家長大嘅普通香港人,都想有自己嘅夢想嘅。」而張彥博亦透露未來計劃香港內地兩邊走,尋求更多機會!

(微博圖片)


歌手出身。(微博@張彥博CYP)


歌手出身。(微博@張彥博CYP)


同何家勁。(微博@張彥博CYP)


一家人。(微博@張彥博CYP)


溫馨。(微博@張彥博CYP)


型。(微博@張彥博CYP)


型。(微博@張彥博CYP)


型。(微博@張彥博CYP)


型。(微博@張彥博CYP)


童顏。(微博@張彥博CYP)


童顏。(微博@張彥博CYP)


童顏。(微博@張彥博CYP)


完全睇唔出真實年齡。(微博@張彥博CYP)


完全睇唔出真實年齡。(微博@張彥博CYP)


完全睇唔出真實年齡。(微博@張彥博CYP)


同劉佩玥。(微博@張彥博CYP)


同劉佩玥。(微博@張彥博CYP)


型。(微博@張彥博CYP)


同吳業坤。(微博@張彥博CYP)


好童顏。(微博@張彥博CYP)


同胡鴻鈞。(微博@張彥博CYP)


溫馨。(微博@張彥博CYP)


(IG@bobcyp1005)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!