掃呢頁CODE去手機

2023年2月8日 星期三

泳兒見評論有人撐自己爆喊 不忘多謝Mani:幫我爭取到女歌手獎 #泳兒

歌手泳兒(Vincy)在樂壇打滾17年,在今年1月1日終獲零的突破,在《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2022》奪得「叱咤樂壇女歌手」銀獎,她在台上爆喊謂:「 ...




歌手泳兒(Vincy)在樂壇打滾17年,在今年1月1日終獲零的突破,在《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮 2022》奪得「叱咤樂壇女歌手」銀獎,她在台上爆喊謂:「我用咗17年終於攞到 我自己可以用我嘅歌曲為我發聲 喺我最迷失嘅時候,多謝我嘅音樂團隊,17年我都可以做一個有夢想嘅人,多謝我每一個Fans,每一個留言我都有睇。同等緊一個機會嘅人講,無論你做緊咩工作都要堅持,我都每一個人都有能力創造奇蹟。」

泳兒得獎後與Mani及工作人員食飯慶祝。(ig@manifokfok)


一路食飯一路喊。(ig@manifokfok)


一路食飯一路喊。(ig@manifokfok)


一路食飯一路喊。(ig@manifokfok)


一路食飯一路喊。(ig@manifokfok)


泳兒話估唔到有人支持自己。(ig@manifokfok)


Mani埋單,泳兒苦惱冇得請食飯。(ig@manifokfok)


Mani埋單,泳兒苦惱冇得請食飯。(ig@manifokfok)


Mani埋單,泳兒苦惱冇得請食飯。(ig@manifokfok)


Mani叫泳兒繼續努力。(ig@manifokfok)


Mani叫泳兒繼續努力。(ig@manifokfok)


泳兒經理人Mani(霍汶希)今日在社交網上載一段為泳兒慶功的片段,泳兒一邊講一邊抽泣:「我見到啲comment,大家話撐泳兒,嘩,真係冇諗到囉。嘩,冇諗過會發生啲咁嘅事。」泳兒被同場人士取笑見到美味甜品都喊,喊聲比在台上攞獎更犀利。最後由Mani埋單,泳兒繼續喊:「你哋幫我爭取到女歌手獎,我連一次想請大家食飯都冇,想喊呀咁樣。」Mani叫泳兒繼繼續努力,等將來成績更好時再請。

Mani寫道:「傻妹~ 點會無人撐你呀😂嗱~ 請食飯嘅機會我就唔俾你㗎喇😌但公司嘅Support 就肯定源源不絕嘅加油Vincy ❤️#有人食食下甜品係度喊#令我一度懷疑個甜品係咪伏野😂」泳兒則留言:「So sweet ❤️多謝Mani 🙏🏻😘😘 #我無醉呀😂😂😂 但張單下次我要搶番。」

泳兒入行17年,終在「叱咤」奪首個女歌手獎項。(ig@vincychan)


一齊食飯慶功。(ig@vincychan)


Mani埋單。(ig@vincychan)


【重溫泳兒頒獎禮台上激動一刻】

奪得「叱咤樂壇女歌手」銀獎的泳兒。(陳順禎攝)


奪得「叱咤樂壇女歌手」銀獎的泳兒。(陳順禎攝)


一上台就爆喊。(陳順禎攝)


一上台就爆喊。(陳順禎攝)


一上台就爆喊。(陳順禎攝)


17年來終於奪獎。(陳順禎攝)


17年來終於奪獎。(陳順禎攝)


17年來終於奪獎。(陳順禎攝)


難怪咁興奮。(陳順禎攝)


難怪咁興奮。(陳順禎攝)


難怪咁興奮。(陳順禎攝)


唔少人替佢高興。(陳順禎攝)


唔少人替佢高興。(陳順禎攝)


唔少人替佢高興。(陳順禎攝)


佢講出動人感言。(陳順禎攝)


佢講出動人感言。(陳順禎攝)


佢講出動人感言。(陳順禎攝)


喊晒口。(陳順禎攝)


喊晒口。(陳順禎攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!