掃呢頁CODE去手機

2023年3月16日 星期四

MC張天賦為新碟激罕露臂 出道3年繼續朝音樂創作人進發 #張天賦

MC張天賦第二張個人實體專輯《ThisisMC》今日(15日)面世,除大熱作《小心地滑》、《老派約會之必要》之外,亦特別收錄《世一(不可一世)(fea ...






MC張天賦第二張個人實體專輯《This is MC》今日(15日)面世,除大熱作《小心地滑》、《老派約會之必要》之外,亦特別收錄《世一(不可一世)(feat. Kiri T) 》。













為咗今次專輯,MC了很多新嘗試,無論題材、曲風、形象等,所涉獵的都比第一張專輯更為廣闊,務求不斷為聽眾帶來新的刺激和感受。專輯裏面有多達 7 個造型,MC 更罕有露出手臂,佢逐一介紹:「有打機嘅我、彈結他嘅我、著背心嘅我、著西裝嘅我⋯⋯我覺得咁多個加埋一齊先至係一個完整。」

出道3年,雖然開過紅館、拎過叱咤男歌手銅獎兼擁有兩張專輯,但MC在音樂上依然有不少想法:「希望將來可以有一首完全由自己寫嘅曲或者詞,或者係嘗試寫歌比其他人」睇嚟佢唔單止想唱歌,仲會向住唱作人方向進發!


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!