掃呢頁CODE去手機

2023年5月4日 星期四

張慧儀:張慧儀親揭擇偶條件 方紹聰努力搵銀照顧家姐 #張慧儀 #方紹聰

由方紹聰(奶仔)主持的《野外步出》系列,今季有J2er靚女胡敏芝(Karen)及黃紫恩(Jojo)擔任客席主持,奶仔碌人情卡找來「怡保長腿女神」張慧儀 ...






由方紹聰(奶仔)主持的《野外步出》系列,今季有J2er靚女胡敏芝(Karen)及黃紫恩(Jojo)擔任客席主持,奶仔碌人情卡找來「怡保長腿女神」張慧儀做嘉賓。二人曾經合作過劇集《丫鬟大聯盟》,慧儀談及當時入廠對奶仔的印象︰「第一晚就通宵,就係嗰晚認識你嘅,當時心諗『呢個後生仔咁多嘢講嘅』。」


慧儀在節目中指知道奶仔雜念太多,第一站就帶他遊宗教名勝極樂洞,為他洗滌心靈。可惜奶仔繼續口若懸河本色,一入內就猛叫慧儀姐「嘟嘴」擺少女甫,搞到她猛叫救命︰「我驚行出街畀人打呀。」


節目尾聲慧儀與奶仔深情對話,她坦言對緣分持開放態度,沒有抗拒,但先決條件是能夠接受養子Hanson。現年19歲的Hanson因先天性心臟病,動過兩次手術,慧儀說:「對收養阿仔我係無悔真心嘅,如果因為咁而妨礙啲男士對我嘅追求,嗰個男士唔係我要搵嘅人。」奶仔期間問了一條尖銳問題,搞到她眼濕濕,令她有感而發:「真愛唔係局限男女之間,我同我個仔係真真正正嘅愛,多謝佢畀我感受到世界嘅真愛存在。」


慧儀又指擔心自己老後阿仔無人照顧,奶仔聞言感同身受,他受訪時透露因家姐患有輕度弱智,目前住在匡智會提供的宿舍,他說︰「每一個星期家姐都會返嚟,我都會盡量同佢飲茶,因為宿舍啲嘢食比較清淡,所以每次佢返嚟,我都會帶佢食好嘢。我哋得兩姐弟,都擔心將來老咗冇能力照顧佢。」奶仔透露希望多賺點錢,日後可以請專人照顧家姐。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!