掃呢頁CODE去手機

2023年7月19日 星期三

港姐2023|胡睿涵係今屆DSE考生 前一晚緊張到瞓唔着最滿意視藝 #DSE #港姐 #港姐2023

今日(19日)是DSE放榜的大日子,不少藝人亦是今屆DSE的考生,而今屆港姐侯選佳麗6號胡睿涵(Hanna)也是今屆DSE考生。Hanna坦言DSE放 ...






今日(19日)是DSE放榜的大日子,不少藝人亦是今屆DSE的考生,而今屆港姐侯選佳麗6號胡睿涵(Hanna)也是今屆DSE考生。

Hanna坦言DSE放榜前一晚瞓唔着:「今日又有大型表演,同埋又出DSE成績,心情勁緊張。」問到如何知道DSE結果?她說:「係老師話畀我聽,佢睇咗成績就Send張相畀我。所以今日一直都睇住手機,睇吓老師幾時發訊息畀我。」

問到對DSE成績滿唔滿意?Hanna坦言:「其實都係我理想嘅成績,我成績一向都好穩陣,唔係極好但又唔係太差。」問到最滿意的一科?她說:「視覺藝術,成績比預期高咗。」問到學業上的安排?她說:「都會繼續讀,睇吓考唔考到心儀大學。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!