掃呢頁CODE去手機

2023年7月25日 星期二

專訪|洪嘉豪享受現有步伐 並非不上進:係世界唔允許我力爭上游 #洪嘉豪

我應該好快出局「某程度上,你可以視每一次表演為比賽,只不過對手係自己咁解。我應該係會好快止步,因為我表演會慢熱啲,而比賽好講嗰幾分鐘做啲咩,而我又唔係 ...






我應該好快出局

「某程度上,你可以視每一次表演為比賽,只不過對手係自己咁解。我應該係會好快止步,因為我表演會慢熱啲,而比賽好講嗰幾分鐘做啲咩,而我又唔係聲嘶力竭嗰種,所以我應該係……60強左右。」雖然自知輸蝕,但洪嘉豪似乎挺享受現有的位置,他認為社會上總有不夠自信、慢熱的人,而他正好代表這群人出來唱歌/說話。

世界令你不自信

作為一位藝人歌手,洪嘉豪的自信似乎永遠都不會是百分百,情況就如當提到今年情人節推出嘅《My Secret Park》時,他表示「成績好好,都係意想不到」;以及之後的《洗面》,他說:「我係有信心,但平台播放keep住高位,我都唔係好估到。」他解決說:「有啲嘢唔關上唔上進事,而係我力爭上游時,世界唔允許。」唔允許嘅,是否包括埋獎項?「有得拎當然開心,但就好似我剛剛所說,平時啲台喺平台數據榜排第10,而今次排第2、3我都已經好似拎咗獎咁。又可能係我已經忘記攞獎嘅感覺,太耐冇上頒獎台,有少少遺忘原來都可以上去。不過拎獎係365日嘅作戰,而唔係一兩個月嘅事,同埋都唔係我一個人嘅工作,公司同事都要做好多嘢先去拎一個獎。」

努力做街坊生意

為怕筆者誤會,洪嘉豪非常努力解釋拎獎與否一事:「我呢兩年的作品,好多年輕人都會聽,但又未有能力拎獎,我喺另一方面都得到咗好多聽眾,多咗人支持我,兩者如果……都兼顧唔到,我只能揀其中一個plan。再現實啲講,全公司20位藝人,(電台)係唔會頒20個獎畀你,所以係好睇大家點plan,同埋一直做開

Hair | Haysses Ip @ HAiR @heixx_

Make up | Circle Chong @circlexoo

Outfit | @harveynicholsmen #HarveyNichols #HNOnline @amiri @ragandbone


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!