掃呢頁CODE去手機

2023年8月23日 星期三

《山旮旯》導演被罵壓榨劇組 黃浩然自爆借錢出花紅︰自己未收到 #黃浩然

被嘲刀仔都畀你鋸斷晒事件源於文化人馮美華(MayFung)看畢《全個世界都有電話》後,在個人facebook發文,讚電影没有說教,只有幽默,只有諷刺, ...






被嘲刀仔都畀你鋸斷晒

事件源於文化人馮美華(May Fung)看畢《全個世界都有電話》後,在個人facebook發文,讚電影没有說教,只有幽默,只有諷刺,偶而誇張,似是寫實,並肯定了人類存在的某種正面價值取向。隨後,就有網民留言,向導演反問︰「試下拍多少少budget嘅片,知唔知道咁樣做影響晒成個圈嘅生態?」

內容更直指這做法是壓榨個budget,即係壓榨不少參與拍攝的同行。力斥黃導演「一套戲刀仔鋸大樹成功咗,就諗住套套戲都用刀仔鋸。啲刀仔遲早俾你鋸斷晒!」

對這指控,黃浩然會親身在留言下方以5點回應︰

「我諗我真要同你講清楚幾點:

1. 我拍攝日數少,唔係因為我拍攝速度快(你可以問我任何一個台前幕後,佢哋都會話我哋拍攝速度正常,唔特別快,亦唔特別慢),而係寫劇本嘅時候,已經設計好啲景同拍攝安排;

2. 我用細機(Panasonic S1H)拍,而且絕大部份時間單機拍攝,所以crew size只有30人左右,比一般港產片細好多,所以成本會低。

3. 我哋所有crew都有人工出,但我哋所有本地主創,由監製編劇以至導演我自己,都一蚊片酬都唔收,全部只收股份。一般港產片,單係主創人工已經隨時超過100萬,我哋完全唔收。我哋唔敢講肥下,但絕對係瘦上。

4. 上部戲票房成功,我喺慶功宴即時派bonus俾crew,12日戲有嚟幫手拍9日或以上嘅,即場出多2日人工,只嚟幾日散工嘅都會封返一封500蚊利是,而呢啲bonus係我同朋友借錢嘅,因為到今日,我個人都係未收到上部戲嘅分紅。

5. 如果你唔識我班crew,我可以介紹你識,你自己親口問佢哋,我有冇壓榨佢哋。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!