掃呢頁CODE去手機

2023年8月26日 星期六

林鈺洧傳被「性女」形象所累無法加入慧妍 霸氣回應︰冇諗過申請 #林俊賢 #林鈺洧

今日(26/8)林鈺洧現身將軍澳電視城出席《2023香港小姐競選》宣傳造勢活動時,就事件接受《香港01》訪問說:「據我所知入會係要申請,但我自己就冇申 ...






今日(26/8)林鈺洧現身將軍澳電視城出席《2023香港小姐競選》宣傳造勢活動時,就事件接受《香港01》訪問說:「據我所知入會係要申請,但我自己就冇申請到嘅,咁當然如果能夠入會嘅我都想啦,而我都希望可以入到啦。不過呢啲都係隨緣啦,冇所謂。我覺得做善事呢樣嘢係自發性去做,而我呢一年自己都有一個小組,都有去唔同嘅地方做善事,即使我未當選前我自己都有去做善事,我覺得呢個係一個心嚟,去邊個國家,去邊一個組織都係一樣,最緊要係人慈善心。(記︰有冇諗過申請入慧妍雅集?)冇諗過。(記︰傳你大膽言論影響港姐形象拒你入會?)其實過往呢一年,我都解釋咗無數咁多次,我唔再因嗰啲新聞再解釋,同埋我覺得做善事呢樣嘢,就唔好被任何嘢影響到。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!