掃呢頁CODE去手機

2023年9月13日 星期三

女子監獄|陳庭欣挑戰大銀幕與阿嬌合作 爆對方私底下原來好搞笑 #鍾欣潼 #阿嬌 #陳庭欣

藝人陳庭欣(Toby)有份參演的電影《女子監獄》最近於香港全線戲院上映上映!對於這次從電視圈轉戰大銀幕發展,Toby接受《香港01》訪問表示:「最初監 ...




藝人陳庭欣(Toby)有份參演的電影《女子監獄》最近於香港全線戲院上映上映!對於這次從電視圈轉戰大銀幕發展,Toby接受《香港01》訪問表示:「最初監製伍健雄要拍類似監獄搵靚女去坐監,我都以為佢講笑,結果佢真係搵我,仲叫我去做喪婆呢個角色。」她續指跟經理人商量一段時間才接拍,並表示:「坐監應該會有好多打鬥場面,或者啲言語動作冇咁斯文,會影響其他嘅工作,因為我主要做司儀為主,但後尾我都覺得都係拍電影,啲觀眾好聰明識分,所以勇敢地接咗」

提到這次演繹角色「喪婆」戲中破格演出講粗口,她坦言:「其實我唔係講好多,只不過我為咗迎合個角色,其實當時劇本係簡單啲,冇必須寫住話係講粗口,但係我覺得應該有咁嘅需要。其實都算係level 比較低嘅粗口。 我都擔心就算大銀幕嘅尺度係闊啲,都未必可以講得咁盡。」

講到事前有為了角色做足功課,她說:「我都有設計落呢個角色度,例如我成日捲起個衫袖,打扮得唔好咁整齊,企又企得好衰,啲動作係大啲同埋粗魯啲,眉毛都特登畫粗啲,雖然大家都會覺得監獄唔應該化妝,但係電影有陣時都需要化妝幫手。」

至於提到同鍾欣潼(阿嬌)合作,她分享:「我冇諗到可以同阿嬌合作,Twins嗰陣係咁高人氣,邊有一首歌我哋唔識唱,我能夠同佢一齊拍仲要做佢嘅手下,仲要做一個姊妹情深嘅角色特別開心,同埋阿嬌原來私底下都幾搞笑,尤其是係傾偈嗰陣大家有講有笑,大家時間都會過得快!」

被問到有否因拍戲而受傷,她坦言分別拍兩場戲時曾經歷過。她憶述:「有一次喺大操場我哋大班人喺嗰度,起哄推撞嗰一段戲,可能大家都太投入,我又俾人刮到少少皮膚!」而另外一次受傷的經歷,她笑言:「有一場我拎住一袋垃圾俾「劏豬還」(李彩華)阻住我行仲推我埋牆壁,真係背脊瘀咗,因為嗰牆唔係平時平坦嗰種係凹凸,所以返屋企瘀咗成個禮拜。」至於最深刻難忘的場面,她說:「我嗰陣時係8月27日生日,嗰日我係返去坐監,佢哋有喺監獄買個生日蛋糕俾我慶祝。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!