掃呢頁CODE去手機

2023年9月28日 星期四

炎明熹歌迷會被硬Cut演唱會飛 Gi炎粉震怒報料︰過橋抽板好賤 #炎明熹

根據Gigi官方歌迷會消息指,8月23日會員們透過群組填寫表格訂購門票,每人限購2張,翌日收到確認名單(列有姓名及會員編號),見到預購成功便畀錢過數, ...






根據Gigi官方歌迷會消息指,8月23日會員們透過群組填寫表格訂購門票,每人限購2張,翌日收到確認名單(列有姓名及會員編號),見到預購成功便畀錢過數,然後一直等消息。直至前日(26/9),歌迷會代表在群組通知大家:「公司表示唔夠門票,要Cut Fan Club已付款的7/10演唱會門票數量 會長表示極度憤怒 詳情仍在與公司爭論中 並努力爭取中」

歌迷信任官方購票途徑 已付費冇預計Cut飛

歌迷當然對此感到失望,陳先生向記者表示,兩場加起來應該預訂了1,300-1,500張門票,問到事前TVB曾否預告過會Cut飛或畀完錢不擔保有飛,他說沒有,指TVB冇向歌迷會反映過無法安排,並表示:「個幾月前畀晒錢官方歌迷會,大家理所當然都覺得有飛攞,因為我唔係喺街買黃牛飛,我係透過官方歌迷會買。」

質疑TVB為留飛予商業夥伴犧牲歌迷?

陳先生指歌迷會會員都非常憤怒,並大失預算,他透露:「有啲人喺馬來西亞、美國、大陸特登搭飛機、火車返嚟,買晒機票訂晒酒店,大家都好嬲,我哋又唔係冇計過數,一開始已經Mark咗千幾張飛畀TVB,佢一早知道個數,臨開Show前10日你先同我哋講話可能要Cut飛?大家失晒預算!」他指歌迷會都質疑反而是TVB冇計好數,因商業考量留飛畀客戶,要畀晒錢的歌迷承擔這個後果,並謂:「歌迷會一早落咗飛,你會唔會係商業上有啲夥伴,留咗啲飛畀客,自己冇Mark數,而家超出預算就cut我哋飛呢?咁樣好唔公平!」

指即使事件擺平仍對TVB有條刺:好X賤

陳先生感到被背叛,因此事對TVB非常失望、失去信心,續道:「外國返嚟嗰啲好辛苦,有啲係由炎明熹未出道就已經喺度,但係問題係我支持咗佢咁耐,公司反而過橋抽板,我哋好失望!即使最後件事可能擺平返,每個人都有飛,但係我覺得TVB好X賤,心入面一定有條刺!一有事就第一個搵我哋Fans嚟開刀,真係好X嬲!」

接受訪問時,他透露歌迷會會長仍努力與TVB周旋中,最壞情況就是Cut飛,但不知要Cut幾多或如何分飛,認為倘若抽籤或以其他方法分發門票,都一定會有不公平。而至昨日下午,事件暫時得以平息,陳先生轉述歌迷會消息,指會長已盡力嘗試不同方案,歌迷會宣布:「努力之下成功找到其他票源,我們沒有人需要退款,所有人都可一齊睇!」不過正如陳先生所講,對歌迷來說傷害已成,而他認為按會長說法,最新的票源可能由TVB以外其他渠道提供,但他沒有再多問。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!