掃呢頁CODE去手機

2023年9月25日 星期一

陳蕾:Tim@Dear Jane與陳蕾是非纏身 出活動謝絕採訪變羅生門 #羅生門 #陳蕾

同屬華納唱片旗下的歌手陳蕾、張蔓姿,以及樂隊DearJane及Zpecial今晚原定於西九文化區開騷,各大媒體都分別接獲通告,時間、人物及地點全齊,豈 ...






同屬華納唱片旗下的歌手陳蕾、張蔓姿,以及樂隊Dear Jane及Zpecial今晚原定於西九文化區開騷,各大媒體都分別接獲通告,時間、人物及地點全齊,豈料依時探訪卻慘食閉門羹!


記者陸續到場後,有公關步出口快快指稱「因為有藝人發生咗啲事,所以唔方便做採訪」,雖未有指名道姓,但「陳蕾分手」或疑似「Dear Jane 成員Tim為何泳芍拍照」的新聞有關。


及後華納代表May與活動負責人Terry現身,前者怒氣匆匆說:「唔關我哋事,你哋叫佢交代!」然後轉身離場,而Terry則指媒體所得的通告,並非正式邀請函:「如果係我哋會Confirm你哋。(我哋平日接通告就照去。)咁我唔知啦,今晚係私人活動,所以我哋同唱片公司溝通之後,覺得唔適合做訪問,一早已有決定嘅。(唱片公司同藝人唔想做訪問?)唔關事。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!