掃呢頁CODE去手機

2023年10月30日 星期一

網紅Ashley指未收到鍾培生賠償 揚言會於直播割脈 #Ash #Ashley #林凱鈴 #鍾培生

17直播網紅Ashley早前與「百億富三代」鍾培生的轇轕仍然未完,繼之前Ashley大爆被鍾培生糾纏12年後,昨日(29日)她又大爆未收到鍾培生的賠償 ...




17直播網紅Ashley早前與「百億富三代」鍾培生的轇轕仍然未完,繼之前Ashley大爆被鍾培生糾纏12年後,昨日(29日)她又大爆未收到鍾培生的賠償,更揚言會直播割脈。

Ashley早前在社交平台發文炮轟鍾培生,除了大爆二人的感情轇轕外,更控訴被他連番侮辱,而鍾培生亦曾表示已經報警處理。事隔多月後,昨日Ashley再發文炮轟鍾培生,揚言:「 收唔到鍾培生賠償嘅錢,將IG直播即場割脈。」

近日Ashley發文直斥鍾培生是「廢柴」,又說他只會逃避問題:「8年嚟,次次都係搞d問題出黎,之後一聲唔出走人,包括搞到我鬼剃頭,垃圾,而且我鬼剃頭都未知錯,見到我有兩碗飯食,又走黎各種阻礙我生存,表面君子,實際敗類,唔死都無用!」Ashley大鬧鍾培生是垃圾、敗類等形容詞。之後Ashley亦有表示曾叫過鍾培生不要玩弄她的感情,因為自己絕非「好惹」之人:「一開始,我同你清清楚楚,你明知道我唔好惹,係都要搞我,自己造成嘅,玩得起先好搵我玩感情。」

點撃睇更多Ashley點鬧鍾培生:

網紅Ashley喺IG發文鬧鍾培生。(ig@_is_ashley_)


Ashley發文直斥鍾培生是「廢柴」。(ig@_is_ashley_)


Ashley大爆二人的感情轇轕。(ig@_is_ashley_)


Ashley亦有表示曾叫過鍾培生不要玩弄她的感情,因為自己絕非「好惹」之人。(ig@_is_ashley_)


網紅Ashley喺IG發文鬧鍾培生。(ig@_is_ashley_)


Ashley大爆二人的感情轇轕。(ig@_is_ashley_)


網紅Ashley喺IG發文鬧鍾培生。(ig@_is_ashley_)


網紅Ashley喺IG發文鬧鍾培生。(ig@_is_ashley_)


其實二人之間的罵戰已經早在2020年發生, 當時因為鍾培生邀請了「賽馬女神」莎拉到其YouTube頻道亮相,繼而傳出緋聞。Ashley當時已經發文大罵莎拉,又暗指莎拉被包養。Ashley說自己已經給了鍾培生一年多時間,補償自己所受的傷害,當然鍾培生沒有理會兼疑似發文回應:「呢幾年香港無論係男或女,我認識的或素未謀面的都可以無相、無合照、無我聯絡方式、無對話紀錄講句鍾培生就可以上新聞。回應又變咗條真新聞,完全唔理又變咗身有屎,究竟係關注嘅白痴定係我討論價值真係咁高?但我又睇到部份留言話完全唔想見到我,我都分唔到係前者定後者。」

請按下圖睇直播主Ashley所貼出的控訴文:

Ashley IG千字文。(Instagram:_is_ashley_)


Ashley IG千字文。(Instagram:_is_ashley_)


Ashley IG千字文。(Instagram:_is_ashley_)


Ashley IG千字文。(Instagram:_is_ashley_)


Ashley IG千字文。(Instagram:_is_ashley_)


Ashley轉貼莎拉的照片,寫上侮辱字句。(Instagram:_is_ashley_)


Ashley轉貼莎拉的照片,寫上侮辱字句。(Instagram:_is_ashley_)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!