掃呢頁CODE去手機

2023年10月22日 星期日

方力申:方力申發噩夢首演日甩轆 女友被禁探班 #方力申

「億萬筍盤」方力申於今年3月公開認愛畫家女友Maple,不過由於女友是圈外人加上曾有不快經歷,故他一直高度保護女友,但舞台劇導演張可堅就踢爆二人拍拖睇 ...






「億萬筍盤」方力申於今年3月公開認愛畫家女友Maple,不過由於女友是圈外人加上曾有不快經歷,故他一直高度保護女友,但舞台劇導演張可堅就踢爆二人拍拖睇騷,更讚Maple又靚又文靜,最難得是甘於做男友背後的女人。


藝人方力申(小方)首次挑戰劇場,夥拍由資深戲劇工作者執導及演出的張可堅合演舞台劇《相約星期二》。日前兩人接受專訪時,離公演不足一個月,小方坦言壓力大到發惡夢,夢見首演日,他謂:「但我心諗點解我唔記得講乜嘢嘅呢,堅叔(張可堅)就話『上到台盞燈照住自己就會記得』就走咗,跟住就醒咗。」不過他認為是潛意性提醒自己要多做準備。


問到要背逾50多分鐘的台詞,小方自爆暫時只記得7分鐘對白,覺得舞台劇和拍劇及拍電影最不同之處是一口呵氣且不能NG,情緒發揮上要收放自如,雖然難度高,但他也樂於接受挑戰:「我教人游水就發放正能量,教人要跳出舒適圈,我試過做主持,就算唔叻都係挑戰,咁舞台劇對演員嚟講係好大挑戰。」


不過導演張可堅對小方評價極高,大讚他零架子:「唔擺款,好誠懇又真,個劇個角色正正需要呢個元素,所以搵方力申演出係別無他選,完全係一個緣份。」小方直認女友Maple必定捧場,但婉拒詳談感情事,反而張可堅更快人快語,大爆小方曾帶女友捧他場:「之前我有演出,佢帶埋女朋友嚟介紹,個女仔真人靚過上鏡,佢好靜呀,雖然只係短短見一面,唔係嗰啲嘩眾取寵,唔會爭嘢講,企喺小方側邊,微微打個招呼,(兩個登對?)兩個都好真。」


問到導演會否歡迎Maple捧場時,張可堅表示無任歡迎她買飛入場,不過探班則可免則免,他直言:「我有壞習慣,排戲唔鍾意人哋嚟睇,因為怕影響演員」小方即興幸未有安排她到場,他謂:「好彩冇叫佢嚟探班,原來導演唔鍾意嘅。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!