掃呢頁CODE去手機

2023年12月23日 星期六

陳山聰:客串受好評 陳山聰拍3日戲等同拍30集 #串 #陳山聰

無綫台劇《新聞女王》昨晚(22日)大結局,視帝陳山聰壓軸登場,飾演輕度弱智爸爸,由於女兒離奇墮樓身亡,捲入持刀及炸彈挾持人質事件,而飾演Man姐的佘詩 ...






無綫台劇《新聞女王》昨晚(22日)大結局,視帝陳山聰壓軸登場,飾演輕度弱智爸爸,由於女兒離奇墮樓身亡,捲入持刀及炸彈挾持人質事件,而飾演Man姐的佘詩曼更一度身陷險境。山聰的演出贏盡好評,網民指令人聯想到劉松仁在《大時代》的經典角色方進新,大讚「視帝就係視帝」,又謂被山聰的角色感動而喊足全集。


談到是次角色,山聰坦言頗有難度:「我相信係我入行以嚟其中一個幾難演嘅角色,我諗住好似黃宗澤咁着套西裝行行企企講兩句對白,冇諗過要搞成咁!」為演好角色,山聰除找來教方法演技的戲劇老師一起研究,又花心思設計造型:「我想老土啲,所以我參考我爸爸35年前電過嘅髮型。」山聰稱雖然只拍了3天,但感覺卻和拍了30集沒有分別,他說:「第一日朝早06起身已經開始入狀態,直至收工返到屋企已經攰到咩咁。第二日繼續,過程辛苦但非常享受。」


此外,山聰感激對手佘詩曼(阿佘),因為對方才遇到這個好角色,並大讚對方好戲:「回想以前同佢合作,佢已經係超班,今次同佢演咗一場好戲,一如以往佢非常有感染力,好易就畀佢帶到入戲,所以拍攝過程好享受,真心希望將來有機會同佢再玩過。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!