掃呢頁CODE去手機

2024年1月15日 星期一

英超Fever:曼聯2度領先被熱刺逼和 坦哈格:VAR玩針對 #曼聯

曼聯踢得好但未能贏波。(GettyImages)周一(15日)凌晨英超重頭戲,曼聯主場2度領先之下,被熱刺逼和2比2痛失2分,睇到入場嘅費格遜同新老闆 ...




曼聯踢得好但未能贏波。(Getty Images)


周一(15日)凌晨英超重頭戲,曼聯主場2度領先之下,被熱刺逼和2比2痛失2分,睇到入場嘅費格遜同新老闆拉特克利夫雙手抱頭、難以置信。曼聯今仗本來應有12碼,但阿歷真度加拿祖上半場被攬跌,球證同VAR全無反應,領隊坦哈格賽後炮轟VAR今季多次「針對」曼聯。


曼聯今仗開局生猛,3分鐘拉舒福特左路硬闖禁區被截,個波落喺海倫腳下,佢即刻狂抽網頂入波。不過曼聯防守依然唔掂,19分鐘被熱刺角球攻勢打爆,李察利臣頭槌頂成1比1。32分鐘出現爭議一幕,阿歷真度加拿祖左路突破入禁區,被烏杜治從後攬實跌低,但球證冇示意,VAR亦未介入。


完半場前曼聯再加強壓力,烏杜治39分鐘解圍頂中柱幾乎擺烏龍,1分鐘後拉舒福特同海倫撞牆後,快腳射入為曼聯再度領先,可惜換邊後1分鐘熱刺再度追平,賓坦古亞個人表演殺入禁區窄位射入。比賽尾段曼聯仲有攻勢,但麥湯米尼腳踢頭頂都無功而還,最後兩隊2比2握手言和。


拉特克利夫首次以老闆身份喺奧脫福觀戰,同費Sir一齊睇得非常肉緊,坦哈格賽後表示:「佢今場見到2個精彩入波同一班努力爭勝嘅戰士,球員嘅態度同士氣都好好,所有人都出盡全力。當你2度領先,但失咗2個可以避免嘅失球,戰果係令我失望。」


對於阿歷真度加拿祖被侵犯未獲12碼,坦哈格就憤怒回應:「我可以做啲咩?不過我已經習慣晒,全季都係咁樣,作客熱刺(首循環)都一樣,基斯甸羅美路嘅明顯手球都唔吹,我仲可以數多好多個例子。我諗到球季某個階段,(VAR)佢哋會對我哋好啲,希望係咁樣。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!