掃呢頁CODE去手機

2024年3月25日 星期一

中年好聲音2|安雅希睇重view數仲多過名次:想做好場show㗎咋 #中年好聲音 #安雅

TVB的音樂選秀節目《中年好聲音2》昨日(23日)舉行決賽,由安雅希、陳俞霏、黃劍文、譚輝智、古淖文、顏米羔及沈宗賢競逐冠軍寶座,節目更請邀請到楊千嬅 ...




TVB的音樂選秀節目《中年好聲音2》昨日(23日)舉行決賽,由安雅希、陳俞霏、黃劍文、譚輝智、古淖文、顏米羔及沈宗賢競逐冠軍寶座,節目更請邀請到楊千嬅擔任評判。前日(22日)已經進行抽籤決定出場次序,而安雅希則是最後一個出場,安雅希賽前接受《香港01》訪問時表示最後一個出場,的確有點壓力:「有小小嘅,不過我覺得行到最尾七七強啦,其實大家teamwork係想呈現出一場非常之精彩嘅演出畀大家睇。」她表示女女昨日亦有到場支持。

安雅希對於今次的決賽是興奮多過緊張,而信心方面她則說:「冇都要有!」而早前她與譚輝智、古淖文及顏米羔出席陳太生日宴而被指是四強之一員:「對於我嚟講係一個好大嘅鍛鍊啦,好似冇傳聞話第幾強幾強,其實我哋都冇諗㗎,我哋都係想好好地做好場show㗎咋。其他真係冇諗,唱好自己嘅歌,表演好自己應該表演嗰part,我覺得呢個係最緊要嘅。」

安雅希被問到她被指是三甲的人選之一,怕不怕最後落敗時她說:「其實我真係行到依家呢,已經唔係一定要話三甲啦,一定要一二三啦,只要我可以喺呢個舞台上面留返好多首大家鍾意聽嘅歌,好已經好滿足。」她表示自己著重view 數比三甲的位置更多,她更說自己有「得失心」,但不是太多,對於名次這部分已經放到很後了。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!